Milé děti, posílám vám pár webů, kde můžete procvičovat své znalosti:


1) SCIO do odvolání zpřístupnilo zdarma přes 500 online testů z matematika a z češtiny, testy jsou určené pro 3. - 9. třídy.
https://www.scio.cz/pro-deti-a-rodice/procvicovaci-testy.asp
2) Matematika pro 1. - 9.roč.základních škol v hravé formě

https://www.matika.in/cs/
3)Češtinu a matematiku pro 1. a 2. stupeň základních škol jde procvičit na
https://www.onlinecviceni.cz/exc/list_sel_topics.php
4)Nakladatelství Fraus díky vládnímu opatření zpřístupňuje zdarma všechny své elektronické učebnice pro základní i střední školu
https://www.fraus.cz/cs/ucenidoma
5) Nakladatelství NOVÁ ŠKOLA také zpřístupnila interaktivní učebnice
http://www.nns.cz
6)Další online procvičování pro žáky ZŠ i SŠ, ale i pro maturanty nabízí Škola s nadhledem
https://www.skolasnadhledem.cz/


 

Angličtina p.uč. Slaninová

6.4.-17.4.2020 (včetně velikonočních prázdnin)
Slaninová - angličtina 7A (4 vyučovací hodiny)
-opakování: přídavná jména
na: umimeanglicky.cz - zakliknout 7.třída, detailně, Grammar, adjectives
and adverbs, rozhodovačka (všech 69 příkladů)
-nové: slovní zásoba 7.lekce, vypsat, naučit se
-nové (ale dělali jsme): přít. průběhový čas vyjadřující zcela
jistou budoucnost (I am having pizza tonight - vím to zcela jistě, mám
ji koupenou a nic jiného k jídlu nemám). Projít texty a cvičení v učebnici
s.76,77,78,79 a mít na paměti, že pro vyjádření budoucích jistých plánů
stále používáme přítomný průběhový čas
-práce s textem: umimeanglicky.cz, tematická zadání, čtení s porozuměním
a) simple Wikipedia - YELLOWSTONE
b) Wikipedia - TITANIC
(podle vaší úrovně, většinou TITANIC)
!!!Stručné shrnutí obsahu textu prosím poslat písemně do 14.4.2020
na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (můžete využít otázky, na které jste odpovídali)

30.3.-3.4.2020
-Zopakujte si slovní zásobu 6.lekce díly 6A,6B. Dodělejte si nedokončená cvičení v pracovním sešitě, práci si můžete zkontrolovat podle klíče, který je ke stažení v příloze.
-Poslechněte si Learn English with Emma: Comparative Adjectives (youtube) a Learn English with Ronnie (English Lessons 4U): Superlative Adjectives.
-Napište si slovní zásobu 6C, naučte se ji.
-Přečtěte si v PS s.54: FASCINATING FACTS + cvičení 54/2 (kontrola-klíč z přílohy).
-Napište AN ANIMAL FACTFILE, PS s.55/your project. Inspirovat se můžete na s.54 (očekávám od vás něco podobného v podobném rozsahu).
Písemný úkol prosím do 3.4.2020 na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Děkuji!:-)

25.3.2020
!!!od:Slaninová – pozorně přečíst!!!
Vytvořila jsem schránku, kam budete posílat úkoly z angličtiny (angličtina se týká pouze mojí skupiny). Získám tak vaši e-mailovou adresu, přes kterou můžeme komunikovat individuálně. Nezapomeňte se podepsat! A pozor! Schránka se týká jen našich společných hodin, mě a vás, ne ostatních vyučujících. Adresa naší schránky je:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
úkol z aj: učebnice 69/3 (II.stupeň příd.jmen)
Termín je pátek 27.3.2020.
Prvních deset přihlášených a podepsaných dostává PLUS.:-)
Těším se na kontakty – Petra Slaninová.

6.lekce
6A,6B pročíst, soustředit se na slovní zásobu a na stupňování přídavných jmen (6A=první stupeň, 6B=druhý stupeň). Vše je dobře vysvětleno v přehledu gramatiky v prac. sešitě.
Dále prac. sešit oddíl 6A+6B.
Kdo něco potřebuje, napíše mi na mail.

týden 23.-27.3.2020
Prošli jste si stupňování přídavných jmen. Vše je dobře vysvětleno v přehledu gramatiky v pracovním sešitě s.77.
1. S druhým stupněm souvisí kromě výrazu THAN (než) také AS...AS (tak...jako) a AS NOT...AS (ne tak jako). Prosím napsat do sešitu k pozdější kontrole cvičení z učebnice 69/3 a cvičení z pracovního sešitu 50/6.
2. Pokud jde o třetí stupeň, prosím písemně do sešitu cvičení z učebnice 73/4.
!!! Pozor na nepravidelné stupňování některých adjektiv:
good-better-the best
bad-worse-the worst
far-further-the furthest.
Zopakujte si slovní zásobu 6A,6B.
Jednotlivé hodiny budou rozepsané také v třídní knize.

Nahoru


 

Občanská výchova


str. 50 Udělat výpisky z tématu : Kulturní památky a zvyklosti, chráněná území, látku se naučit

 týden 23.3 - 27.3

 7.A  VV : k výpiskům z ON si do sešitu nakreslete tématicky vhodné obrázky

 7.A - ON: učebnice str. 51 výpisky plus překreslit mapu

 

30.3 - 3.4. 

7.A OV - na YouTube si pusťte Mezinárodní park Českosaské Švýcarsko. Do sešitu si napište 5 vět o tomto mezinárodním parku.

7.A VV - Do sešitu na OV si zakreslete znak NP České Švýcarsko. Kreslíte tedy Pravčickou bránu v zeleném kruhu, nápis můžete vynechat.

 

6.4. - 10.4.

7.A, 7.B -OV: KRNAP

Podívejte se na video a vypište si z něj 5 hesel
https://www.youtube.com/watch?v=yVMTvZHRRHY

 

 

Nahoru


 

Matematika

Týden 6. 4. - 8. 4.

 6. 4. Zopakuj si rýsování grafu přímé úměrnosti podle souboru Matematika Přímá úměrnost a graf - 17.3. Pak pracuj do školního sešitu podle návodu v souboru Graf_prime_umernosti.pdf. Hotovou práci ofoť a společně se stránkou z pracovního sešitu PS 166 mi pošli emailem.

7. 4. Graf nepřímé úměrnosti - prohlédni stranu 194 v učebnici a narýsuj do školního sešitu graf této nepřímé úměrnosti. Nadpis napiš Graf nepřímé úměrnosti. Návod najdeš v Komens v Bakalářích.

8. 4. Procvičování grafu nepřímé úměrnosti PS 162/3 a 4.

Týden 30. 3. -3. 4.

30. 3. Zopakuj vše o přímé úměrnosti podle videí https://www.youtube.com/watch?v=ryZXDoxQ_C4https://www.zsmltu.cz/dum/EU421/VY_42_INOVACE_01/UM421_B15/UM421_B15B.pdf  

a vyřeš PS 169/13.

31. 3. Dnes nové učivo – nepřímá úměrnost. Začni videem https://www.youtube.com/watch?v=sG2wI4QUiZs – stačí jen polovinu, pouze 1.příklad. Pak si přečti nepřímou úměrnost v učebnici str. 193-194. Ze str. 194 udělej zápis do sešitu – nadpis „Nepřímá úměrnost“ (tabulku, graf a 2 rámečky).

1. 4. Řešení slovní úlohy – přečti str. 196 v učebnici a opiš si řešení do sešitu (levý sloupec v tabulce nepiš).

2. 4. Nepřímá úměrnost – vypočítej PS 166/3, 4.  V Bakalářích v Komens je namluvený návod, poslechni si to. Dále si zkontroluj PS 169/13 - vzorové řešení je v souboru Matematika - řešení z 30.3.

3. 4. Opakování racionálních čísel: Prohlédni videa: https://www.youtube.com/watch?v=hZnPgMSR1LY násobení desetinných čísel

https://www.youtube.com/watch?v=RLsw2R6FR80 dělení desetinných čísel desetinným

Procvičuj na www.onlinecviceni.cz – 7. ročník – racionální čísla.

Kdo nemá připojení k internetu, počítá příklady z učebnice str. 148 a 149 – kontrola s kalkulačkou a výsledky v učebnici.

Týden 23. 3. - 27. 3.

27. 3. Přímá úměrnost - slovní úlohy. Vyřeš 3 slovní úlohy: PS 167/8, 168/9 a 10. Vynechané úlohy zatím neřeš, to je nepřímá úměrnost a tu se teprve budeme učit.

26. 3. Opakování objemu a povrchu kvádru a krychle z 6. ročníku na Internetu v www.onlinecviceni.cz - 6.ročník - geometrie - objem a povrch kvádru a krychle. U modelů těles z včerejšího projektu vypočítej objem u kvádru a krychle. U ostatních těles zatím objem jen odhadni, budeme ho počítat až za měsíc.

25.3. Zkontroluj včerejší práci podle vzoru v souboru Matematika - řešení PS 159/11.

Kdo nedělal modely těles v době lyžařského výcviku, vypracuje PROJEKT 2 - zadání je v pracovním sešitu PS 164. Hotové modely těles seřaďte podle velikosti, ofoťte celou řadu těles a do pondělí pošlete na můj e-mail.

24.3. Přímá úměrnost - PS 159/11. Návod: Napřed si napiš souřadnice bodů A, B, C, D. Pak vypočítej koeficient k a nakonec napiš rovnice - vzorečky máš v učebnici str. 190 dole.

23. 3. Opakování přímé úměrnosti - zkontroluj si minulou práci (vzorové řešení je na konci této stránky v souboru Matematika - přímá úměrnost PS159-9,10 a pak pozorně opakuj podle internetu https://www.zsmltu.cz/dum/EU421/VY_42_INOVACE_01/UM421_B15/UM421_B15B.pdf (je to soubor pdf, tak se jen posouvej dolu).

Týden 16. -  20. 3.

20. 3. Přímá úměrnost - vyplň v pracovním sešitu tabulky a narýsuj graf PS 159/9, 10.

19.3. Zapiš do sešitu vše, co je v přiloženém souboru Matematika - přímá úměrnost - rovnice a koeficient 19.3.2020Pak sestroj 3 grafy do jedné soustavy souřadnic v pracovním sešitu PS 158/7.

18. 3. Vyřeš slovní úlohy buď počítáním přes 1 nebo trojčlenkou v pracovním sešitu 167/5, 6 a ofoť nebo oskenuj a pošli na můj web Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Řešení z minula je: PS 166/1 Za den spálí 360 t koksu. PS 166/2 Hřiště je dlouhé 85,3 m.

17. 3. Přečíst soubor Přímá úměrnost a trojčlenka a opsat do sešitu soubor Přímá úměrnost a graf.

16. 3. V pracovním sešitu vyplňte str. 157 - Soustava souřadnic - příprava na rýsování grafů.

11. 3. Na webu denně opakovat 20 minut v onlinecviceni.cz 5. -  7. ročník vše, co bylo probráno.

 

Nahoru


 

Český jazyk

od 10.3. do odvolání

- uč. do str. 84 (po vedlejší věty)

- PS do str. 38 (po vedlejší věty), doplnit vše předchozí

 týden 16. - 20. 3.
M - Co už víme o větě - Uč 83 cv. 1 ústně, 2 do sešitu, 84 cv. 4 do sešitu
S - Uč 119 Výtah - vypsat tabulku, PS 55 cv. 1a, c do sešitu
LV - Erben - Zlatý kolovrat 92, Němcová - O zlatém kolovrátku 96 vypsat rozdíly v obsahu do sešitu, Co vyjadřují významy jmen? - odpověď do sešitu, Uč 208 - vypsat, co je pohádka (TENTO ÚKOL JE I NA PŘÍŠTÍ TÝDEN!!!)

 

tak další várka čj na 23.- 27. 3.

M - Uč str. 84 - Druhy vět vedlejších - pročíst, vypsat, zaměřit se na vv podmětnou, do sešitu str.85 cv.1, 86 cv.2, 3

LV - dokončit práci z minulého týdne - Zlatý kolovrat + poslech 

https://www.youtube.com/watch?v=HASW6YtOdHk&t=150s

https://www.youtube.com/watch?v=vVoxRrXndGE&t=3s

 S - Výtah - Uč 120 cv. 1a, b,c do sešitu

 

ČESKÝ JAZYK – 30.3.-3.4.

M - Druhy Vv - Uč - 86 cv.1, PS 39, cv. 3, 40 cv. 6

Lv - Al. Mikulka - O Červené karkulce Čít 108 - Najděte v pohádce několik výrazů, které jste v pohádce nečekali. Které postavy v pohádce chybí - vypište do sešitu

S - Charakterizujte Karkulku z klasické pohádky a srovnejte ji s tou "moderní" - poslat na mail do 3. 4.

 + přílohy - vypracovat a poslat mailem

 

ČESKÝ JAZYK 6. - 8. 4

M - Vv podmětná a předmětná a  procvičování gramatiky - Uč 87 cv. 4, 5 - do sešit - neposílat!
S - Žádost -Uč 121, 122 do sešitu cv.2a - všimni si formy!!!

Lv - Bajky - Čít 110 Ezop, Blahobyt a obojek, Krylov, Vlk a beránek - přečíst -zápis do sešitu (neposílat)

Kdo má možnost, pracuje na google classroom - údaje k připojení jsou v Bakalářích na nástěnce.

 

Nahoru


 

Dějepis

 Poslední Přemyslovci - 93 - 97, přečíst, stručné výpisky formou odpovědi na otázky:
1. Koho řadíme k posledním Přemyslovcům?
2. Jakou přezdívku a proč měl Přemysl Otakar II.? Proč se dostal do sporu s Rudolfem Habsburským? Kdy a kde zemřel?
3. Kdo vládl za nedospělého Václava II.? Jaké mince nechal razit Václav II.? 
4. Kdo byl poslední Přemyslovec na českém trůně? Kdy, kde a jak zemřel?

Dějepis ( učivo do 3.4.) Lucemburkové na českém trůně

přečíst str. 97 - 103, zápis formou na tyto otázky:
1. V jakém období vládli Lucemburkové v českých zemích?
2. Vypiš české krále z rodu Lucemburků.
3. Proč měl Jan Lucemburský přezdívku "král cizinec"?
4. Karel IV. - jaké získal panovnické tituly, co vše pro české země vykonal? Co tebe z jeho života nejvíce zaujalo?
5.Proč vládu Václava IV. nepovažujeme za dobrou?
Pokud chcete a mít "od škrtnutý"referát o zámořských objevech, můžete mi ho poslat na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ( stručně, pár vět, klidně ofocené) dále pokud by jste něco potřebovali můžete mi napsat na email.

 6. - 10.4.

Mistr Jan Hus str. 104, přečíst  po Velikonocích bude online výuka dějepisu

Nahoru


 

Německý jazyk

- procvičit 4. lekci uč. str. 45 - 47

- naučit se školní příkazy 

Učivo v týdnu od 16. 3. do 20. 3.
    
    St:  Téma: Škola - školní pomůcky
           Uč., str. 45/8 - Vybrat, co je správně a co je špatně - procvičení ústně
           str. 45/9, b - ústně
           str. 45/9 a - písemně do ŠS  - Popsat školní pomůcky, např. Mein Lineal ist lang und rot.
           str. 46/10 - písemně do ŠS


    Pá: Téma: Škola - příkazy
          Uč. str. 46 - 47 - naučit se příkazy - např. Sprich nicht! apod.
          PS str. 36/7 - ústně - opakování
          PS str. 37/ 11, 13 - písemně 

Učivo v týdnu od 23. 3. do 27. 3. 

st: Téma: Škola - příkazy
   - naučit se všechna slovíčka ze 4. lekce
    - učebnice str. 46 / 11 - příkazy přepsat do ŠS 
Pozor na gramatiku!
Hor auf !- Přestaň!
Hor zu! -  Poslouchej!

 - učebnice str. 46/ 12 - věty napsat do ŠS
   
  Pá: Téma: Německo 


   učebnice str. 48/ článek přečíst a přeložit 

 

Učivo němčiny od 30. 3. do 3. 4.:  


   Středa - téma: Německo 
   učebnice str. 48/16 - vypracovat do ŠS      - odpovědět RICHTIG  oder   FALSCH


   Pátek - téma: Můj koníček (Mein Hobby)
      nová slovní zásoba - naučit se první polovinu slovíček z 5. lekce
      uč. str. 49 - přečíst + přeložit

6.4. - 10.4.

Němčina: téma: Slovesa
 učebnice str. 51/3 přepsat do školních sešitů a naučit se slovesa časovat   

Nahoru


 

Zeměpis

K ZADANÝM ÚKOLŮM do 20.3. - přečíst Afriku z učebnice, s Atlasem najít v mapě všechny zeměpisné pojmy, které jsou v učebnici uvedeny

                                               - přečíst a vypsat do sešitu Asii - Přírodní podmínky

Učivo: 25.3.-3.4.

Asie – opakování: https://www.youtube.com/watch?v=a0ia2_8PHRg&list=PLWg6v9I831E7JKUHpnesNuN0L2_O4MkBn

  • V uvedené prezentaci jsou vypsaná JEZERA – jedno si vyber a udělej referát (Rozsah A4, referát bude obsahovat: základní údaje o jezeře – tzn.místo, kde leží, rozměry atp., popis, jak jezero vypadá, co tam najdeme jako turisté, jestli má nějaké problémy, ekologie atp., obrázky, důvod, proč jste si vybrali zrovna toto jezero). Doporučuji zhruba kouknout na všechna jezera a pak si teprve vybrat

vypsat z učebnice obyvatelstvo Asie do sešitu - https://www.youtube.com/watch?v=PgSeW2BrYlA

Učivo: 6.4. – 10.4.

Asii lze rozdělit na oblasti, začneme Západní Asií. V

ypsat do sešitu – Západní Asie (na začátek vypsat státy s hl.městy – najít na mapě, potom výpis)

Zde nahlédnete, jak to tam vypadá - https://www.youtube.com/watch?v=EJaauh6i3ko&list=PLs8T-WHZWgDVSFv3lAlufaYs4fEztRMyU&index=22 – pusťte si to aspoň 2x, 3x, obrázky pořádně prohlédnout

Učivo: 13.4. – 17.4.

Referát – Vyberte si jeden stát z této oblasti a popište: kde leží, přírodní podmínky, obyvatelstvo, náboženství, hospodářství, problémy (např.války, islámský stát, Izrael-Palestina,…atp)pokud by se dalo do oblasti cestovat, jaké oblast nabízí památky, cestovní ruch

 

Nahoru


 

Přírodopis

K ZADANÝM ÚKOLŮM do 20.3. - OSTNOKOŽCI - dohledat na internetu obrázky různých ostnokožců, vyberte si 3, které se vám líbí a                                                                                               napište  jednu  zajímavost a popište jak vypadají

ostatní zadané úkoly - přečíst, vypsat

Učivo 25.3. – 3.4.

Paryby – dokument Šokující žraloci https://www.youtube.com/watch?v=1zahSLB3Hes

Podívejte se na něj a napište si do sešitu 5 zajímavostí, které v dokumentu zazněly.

ryby úvod – výpisky – str.12 – 13 v učebnici

Na linkovaný dvojlist A4  (NE v sešitě) odpovězte na otázky ze str.11, oddělte čarou a na otázky ze strany 13. Dvojlist schovejte, budeme v něm pokračovat, až se uvidíme ve škole, odevzdáte mi ho ke kontrole.

 Učivo 6. – 10.4.

Ryby – https://www.youtube.com/watch?v=5MNquD7C5kY – pitva ryby – pusťte si to aspoň 3x, napište si základní info k jednotlivým orgánům.

výpis str.14. – 17. a 20 – 21. Vypracujte otázky na straně 17 a 21 – pokračujete na dvojlist, oddělíte čarou

Nahoru


 

Anglický jazyk – p. uč. Štrynclová

7. 4. téma: stupňování přídavných jmen - druhý stupeň. Vypracujte v pracovním sešitě 49/1, 3 a dále PS 49/2 (do sešitu nebo do souboru ve formátu word). Vše mi zašlete mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

3.4. Nastudovat novou gramatiku (Stupňování přídavných jmen) v PS str. 77/Unit 6 a udělat si zápisky do sešitu. 

31. 3. Pracujte s časopisem R & R na odkazu: 

http://www.bridge-online.cz/wp-content/uploads/R-CZ-MAG-2020-03CC.pdf

Vypracujte stranu 4 (Look at the animals - task 1 a task 2) a řešení mi zašlete na moji emailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Dále si přečtěte článek o grey seals na str. 12, vypracujte návazné poslechové cvičení (pod fotografií tuleňů) - a opravené věty 1 až 3 mi rovněž zašlete na mail. Odkaz na poslechová cvičení ve formátu mp3 jsou zde: 

http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-march-2020/

Jedná se o stopy 7 (namluvený článek o grey seals, který je otištěný v časopise) a stopa 8 je task, který máte vypracovat písemně. V případě nejasností mě neváhejte kontaktovat mailem či přes Bakaláře. Pilní zájemci si sami mohou zkontrolovat task 2 ze sekce Look at the animals na základě poslechu stopy 2. Písemné úkoly pište buď rovnou do mailu, nebo do přílohy ve formátu word. Zaslat můžete i fotografii, kterou převedu do pdf a okomentuji. Zvolte formát, který Vám nejlépe vyhovuje. 

27.3. Učebnice 63/9, 10 - opakování slovní zásoby 5B. 

24.3. - 26. 3. Naučit se slovíčka z lekce 5C a dočíst obrázkový příběh The Old House na konci učebnice. Enjoy :)- !  

20.3. - vypracovat PS 44 celá

učivo na 18.3. : naučit se slovíčka z lekce 5B

11.3. až 16.3. : doučit se zbytek nepravidelných sloves v minulém čase. Dále vypracovat PS 42/6, 7, PS 43/3 a PS 45/6. 

Učivo na 17.3.
Na youtube se podívat
na píseň Planet Song.
Kupodivu nese název
Planet Song for Song/
Solar System Song.
Má délku 3:09 a začíná větou: "There are eight
planets in our solar
system."
Doporučuji, abyste si
zapnuli anglické
titulky.
Vypsat do sešitu
ke každé planetě
alespoň dvě věty v aj.
Zaměřit se přitom
na řadové číslovky
(první, druhý, atd.)

Nahoru


 

Ruský jazyk

Středa 11.3.  1. 4. lekce- uč. str. 60+61- zapsat slovíčka+ str. 51- číst text
                        PS str. 33/3,37/11
Pátek 13.3.-Naučit se slovíčka na str. 60, 
                   Do školního sešitu přeložit věty z uč. str. 41/ cv. 4.8a,b

16. - 20.3 -    Uč. str. 55/cv. 3.3 a 3.4- číst+ do sešitu přepsat a naučit číslovky 30-90
                     PS str. 34/4-přečíst text a doplnit otázky ve cvičení b,c
                     str. 35_cv. 6,7
 

 23.3.-27.3.2020


Uč. str. 56,57- číst
PS str. 37/cv. 10,11
Sloveso BÝT časování v budoucím čase- opsat do sešitu ze zeleného okénka na str. 62
Pak procvičit v uč. str. 57/cv. 4.1- ústně
                      uč. str 58/ cv. 4.2- napsat do sešitu

 

   RJ -30.3.-3.4.2020


1. nastudovat a opsat do škol. sešitu časování slovesa "volat, telefonovat"- uč. str. 62- zelené okénko
2.procvičit v uč. str. 58/ cv. 4.4 a,b+ cv. 4.5 na str. 59- vše ústně
3. do PS 38- celá+ str. 39/ cv. 16
4. procvičujte azbuku na https://www.jazykovalaborator.cz/testy.rustina/

Ruský jazyk 6.4.-8.4


1. V PS byste měli mít hotové stránky 37 a 38- naskenujte, vyfoťte a pošlete na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.- za odeslané práce, i když  budou s      chybou si zapíši plus, které po návratu do školy zakomponuji do hodnocení známkou. Je to možnost, jak stávající známky vylepšit.
2.Do škol. sešitu si zapište časování sloves učit a dívat se ( zelený rámeček -poslední 2 slovesa na str. 62 v uč.)+ procvičit uč. str. 59/4.6 a,b
3.PS str. 39/15

Nahoru


 

Fyzika

Vyberte jeden ze zákonů Isaaca Newtona a vypracujte na něj referát. Minimálně polovina A4.

Výpisky z prezentace, která je přiložena níže - téma otáčivé účinky síly :).

Fyzika - vypracovat do sešitu zadání z pracovní listu na rychlost - přiložen níže :)

Vypracujte si výpisky z přiložené prezentace na téma Kladka a páka - do 10. 4.

 

Nahoru


 

Pracovní činnosti

- Snažíme se něco vyrobit z plastové lahve ( děvčata)

31.3. Děvčata - šijeme roušku. Nápady na You-Tube. Fotografie posílejte na   Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Nahoru


 

Hudební výchova

příprava HV 7  - Opakování Dur stupnice s křížky, Moll stupnice s křížky, Dur stupnice s béčky.

 

Nahoru


 

Tělesná výchova

Zdravím všechny žáky II. stupně naší školy. Vzhledem k situaci která nastala, máte ještě více příležitostí sedět u PC či mobilu :(

A to není pro vaše fyzické i duševní zdraví vůbec dobré. Proto vám doporučuji si každý den trochu zacvičit. Nejideálnější by byly, všichni je dobře znáte, posilovací stanoviště – kliky, prkno, břicho: sedy-lehy, švihadlo- lze nahradit dřepy, záda- vzpřimovače + spešl hudba :)

Přinuťte se 10 minut denně a koronavirus se vám určitě vyhne.

 

Nahoru

 


Dobrý den, 

18.11.2019 se konají třídní schůzky ve třídě v 17.30.

Hezký den

Vávrová Petra

 

 

 

 

 

Dobrý den, 

prázdniny končí a v pondělí nám to začne :). Poprvé se potkáme 2. 9. 2019 v 8.00 ve stejné třídě jako vloni. Doufám, že vykročíme pravou nohou a čeká nás příjemná spolupráce.

Organizace

po - 2. 9. 2019 - 1. vyučovací hodina - oběd v 9.00 

út a st - 3. -4. 9. 2019 - 5 vyučovacích hodin - třídnické (během 5.hod.budou odcházet na oběd)

čt a pa - 5. -6. 9. 2019 - dle rozvrhu do 5.vyučovací hodiny

 

od 9. 9. 2019 - výuka dle rozvrhu

 

9. 9. 2019 - 17.30 - úvodní seznamovací třídní schůzky (pouze 7.A)

 

S pozdravem Mgr. Vávrová Petra

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dobrý den,

dne 31.10. a 1.11.2019 bude ředitelské volno.

Vávrová P.