Ke stažení:
Download this file (7 roc PS 6A.pdf)7 roc PS 6A.pdf[Angličtina 7 - PS6A]1409 kB
Download this file (7 roc PS 6B.pdf)7 roc PS 6B.pdf[Angličtina 7 - PS6B]1055 kB
Download this file (7 roc PS 6C.pdf)7 roc PS 6C.pdf[Angličtina 7 - PS6C]1356 kB
Download this file (7-ročník Přímá úměrnost -zápis 19-3-2020.pdf)Matematika - přímá úměrnost - rovnice a koeficient 19.3.2020[ ]165 kB
Download this file (7rocnik-test-reseni.pdf)Matematika 4-5-2020-řešení[ ]41 kB
Download this file (7rocnik-test.pdf)Matematika 4-5-2020[ ]14 kB
Download this file (AJ Gold Rush.pdf)AJ Gold Rush.pdf[ ]25603 kB
Download this file (D 7.ročník, kontrola.pdf)D 7.ročník, kontrola.pdf[ ]428 kB
Download this file (Doplň správně čárky.doc)Doplň správně čárky.doc[ ]27 kB
Download this file (doplňovačka_příčestí minulé.JPG)doplňovačka_příčestí minulé.JPG[ ]417 kB
Download this file (Druhy vět vedlejších_ online hodina.JPG)Druhy vět vedlejších_ online hodina.JPG[ ]1307 kB
Download this file (Fyzika - Newtonův zákon setrvačnosti - Hromas.pdf)Fyzika - Newtonův zákon setrvačnosti - Hromas.pdf[ ]76 kB
Download this file (Fyzika - Otáčivé účinky síly - výpočet - Hromas.pdf)Fyzika - Otáčivé účinky síly - výpočet - Hromas.pdf[ ]106 kB
Download this file (Fyzika - Otáčivé účinky síly.pdf)Fyzika - Otáčivé účinky síly.pdf[ ]1369 kB
Download this file (Fyzika - Páka a kladka.pdf)Fyzika - Páka a kladka.pdf[ ]142 kB
Download this file (Fyzika - Pracovní list rychlost Hromas - covi.pdf)Fyzika - Pracovní list rychlost Hromas - covi.pdf[ ]378 kB
Download this file (Graf a rovnice přímé úměrnosti -řešení PS 159-9-10.pdf)Matematika - přímá úměrnost PS159-9,10[ ]224 kB
Download this file (Graf_neprime_umernosti.pdf)Matematika-priklad _pro_graf_NU[ ]213 kB
Download this file (Graf_prime_umernosti.pdf)Graf_prime_umernosti.pdf[ ]302 kB
Download this file (Hranoly-II-online-vyuka-2-6-2020.pdf)Matematika -online-vyuka-2-6-2020[ ]1276 kB
Download this file (Hranoly-online-vyuka-26-5-2020.pdf)Matematika -online-vyuka-26-5-2020[ ]697 kB
Download this file (Konstrukce-rovnobezniku-5-5-2020.pdf)Matematika-konstrukce-rovnobezniku-5-5-2020[ ]674 kB
Download this file (Lichobeznik-online-vyuka-19-5-2020.pdf)Matematika-vyuka-19-5-2020-lichobeznik[ ]499 kB
Download this file (Nejzrádnější chytáky_1.JPG)Nejzrádnější chytáky_1.JPG[ ]1465 kB
Download this file (Nejzrádnější chytáky_2.JPG)Nejzrádnější chytáky_2.JPG[ ]1517 kB
Download this file (Nejzrádnější chytáky_3.JPG)Nejzrádnější chytáky_3.JPG[ ]1641 kB
Download this file (Online-hodina-zaverecne-opakovani-16-6-2020.pdf)Matematika -online-vyuka-16-6-2020[ ]548 kB
Download this file (předmět.JPG)předmět.JPG[ ]404 kB
Download this file (Přímá úměrnost a graf 17-3-2020.pdf)Matematika Přímá úměrnost a graf - 17.3.[ ]607 kB
Download this file (Přímá úměrnost a trojčlenka 17-3-2020.pdf)Matematika Přímá úměrnost a trojčlenka - 17.3.2020[ ]262 kB
Download this file (Procenta - úvod.pdf)Matematika -online-vyuka-9-6--2020[ ]893 kB
Download this file (Řešení PS 166-167.pdf)Matematika_Reseni_PS-166-167[ ]561 kB
Download this file (Reseni-PS-169-13.pdf)Matematika - řešení z 30.3[ ]299 kB
Download this file (Reseni-PS-180-182.pdf)Matematika_Reseni_PS-180-182[ ]1712 kB
Download this file (Reseni-PS-190-193.pdf)Matematika_Reseni_PS-190-193[ ]541 kB
Download this file (Reseni-PS-201.pdf)Matematika_Reseni_PS-201[ ]132 kB
Download this file (Reseni-PS-205.pdf)Matematika_Reseni_PS-205[ ]196 kB
Download this file (Reseni-PS159C11.pdf)Matematika - řešení PS 159/11[ ]231 kB
Download this file (Rovnoběžníky a jejich vlastnosti.pdf)Matematika - rovnoběžníky a jejich vlastnosti[ ]330 kB
Download this file (Rovnoběžníky online-hodina.pdf)Matematika-online vysílání 28-4-2020[ ]452 kB
Download this file (TEST-trojclenka.pdf)Matematika-Test-trojclenka[ ]28 kB
Download this file (Vedlejší věty_rozliš doplň.přívl. přísl. (2).doc)Vedlejší věty_rozliš doplň.přívl. přísl. (2).doc[ ]26 kB
Download this file (Výška a obsah trojúhelníka-procvičování-domalovaná.pdf)Matematika-online-vyuka-12-5-2020[ ]1044 kB
Download this file (Where is.jpg)Where is.jpg[ ]1136 kB
Odkazy na jednotlivé předměty – UČIVO JE ZADÁVÁNO S DATEM U DANÉHO PŘEDMĚTU:

Ahoj sedmáčci, dnes dostanou rodiče do Bakalářů informace o nástupu do školy k 8.6.  Budete docházet jednou za týden cca na hodinu, po půlkách, vždy ve středu. Rozdělení budou mít DNES rodiče v Bakalářích. Každopádně už pomalu počítejte s tím, že se blíží konec školního roku a budou se vracet učebnice, tak  je dejte do stavu hodného odevzdání.  Už se na vás těším, Vaše třídní

Ahoj sedmáčci. Pokud jste mi zapomněli něco poslat, jak ze Z, tak z Př, učiňte tak neprodleně do pondělí 4.5., ať vám můžu uzavřít čtvrtletní hodnocení. Díky, Vaše třídní ♥

 

Anglický jazyk – p. uč. Slaninová

Občanská výchova

Matematika

Český jazyk

Dějepis

Německý jazyk

Zeměpis

Přírodopis

Anglický jazyk – p. uč. Štrynclová

Ruský jazyk

Fyzika

Pracovní činnosti

Hudební výchova

Tělesná výchova

Ke stažení

 


Milé děti, posílám vám pár webů, kde můžete procvičovat své znalosti:


1) SCIO do odvolání zpřístupnilo zdarma přes 500 online testů z matematika a z češtiny, testy jsou určené pro 3. - 9. třídy.
https://www.scio.cz/pro-deti-a-rodice/procvicovaci-testy.asp
2) Matematika pro 1. - 9.roč.základních škol v hravé formě

https://www.matika.in/cs/
3)Češtinu a matematiku pro 1. a 2. stupeň základních škol jde procvičit na
https://www.onlinecviceni.cz/exc/list_sel_topics.php
4)Nakladatelství Fraus díky vládnímu opatření zpřístupňuje zdarma všechny své elektronické učebnice pro základní i střední školu
https://www.fraus.cz/cs/ucenidoma
5) Nakladatelství NOVÁ ŠKOLA také zpřístupnila interaktivní učebnice
http://www.nns.cz
6)Další online procvičování pro žáky ZŠ i SŠ, ale i pro maturanty nabízí Škola s nadhledem
https://www.skolasnadhledem.cz/


 

Angličtina p.uč. Slaninová

 

8.-12.6.2020 

p.Slaninová - angličtina 7A

online hodina 12.6.2020 10:00

-opakování: past simple (minulý prostý čas – otázka, zápor) 

-opakování: should/shouldn´t/mustn´t

-opakování: might/might not

(next time: pronouns)

 

1.-5.6.2020

p.Slaninová - angličtina 7A

!!! online hodina 5.6.2020 10:00

-opakování: adjektiva, should/shouldn´t 

-opakování: must/have to/mustn´t

-opakování: přítomné časy 

+English Listening - vlastní volba

(English Grammar in Use with Test)

 

25.-29.5.2020

p.Slaninová - angličtina 7A

!!! online hodina 29.5. 10:00

-stupňování adjektiv - opakování

-must/have to/mustn´t - procvičování

-would like to - nové

+English Listening - vlastní volba

(English Grammar in Use with Test)

 

18.-22.5.2020

p.Slaninová - angličtina 7A

!!! online hodina 22.5. 10:00

-may/might (cvičení prac.sešit)

-must/have to (cvičení prac.sešit)

-práce s textem z učebnice (adjektiva)

-English Listening - vlastní volba

(English Grammar in Use with Test)

 

 

11.5.-15.5.2020

p.Slaninová - angličtina 7A

!!! online hodina 15.5. 10:00

-vysvětlení nové gramatiky (would like to,

may/might, must=have to, should)

(úkol bude zadán v hodině)

-English Grammar in Use with Test

poslechy v sekci English Listening - vlatní volba

(s otázkami, řešením, přepisem

mluveného textu a s vysvětlením slovní zásoby)

 

 

4.-7.5.2020

p.Slaninová - angličtina 7A
-vypsat slovní zásobu 8A, naučit se ji (PS s.84)
-přečíst si gramatiku v prac. sešitě s.77:
would like to, may/might, must/have to, should
(vše vysvětlím online 15.5.2020, pošlu přehled)
-stáhněte si English Grammar in Use with Test
(pokud můžete; jeví se to jako English Grammar Full),

v sekci English Listening jsou vynikající krátké poslechy

s otázkami, řešením, přepisem mluveného textu

a s vysvětlením slovní zásoby

 

27.-30.4.2020

p.Slaninová - angličtina 7A

!!! tento pátek 1.5. 2020 online hodina odpadá

-stupňování přídavných jmen - opakování

-nepravidelná slovesa (učebnice s.110) - opakovat, doučit se

-vyzkoušejte, kam až se dostanete:

Oxford Graded Readers Level Test 

https://elt.oup.com/student/readersleveltest/?cc=gb&selLanguage=en

!!! Každému pošlu přehled toho, co jsme probrali=stupňování přídavných jmen.

Pokud můžete, udělejte si v počítači portfolio na angličtinu. Poslaný přehled je to, co byste měli mít v sešitě. Posílám také cvičení, které budeme společně procházet v příští hodině on line.

V nadcházejícím týdnu pracujete samostatně a posíláte pouze staré úkoly J.

 

20.-24.4.2020

!!!pátek 24.4. 10:00 hod. online hodina (pokus)

-zopakovat si nepravidelná slovesa (učebnice s.110)

-cvičení v prac. sešitě (přítomný průběhový čas pro vyjádření budoucnosti)

56/1,3, 57/1,2,3 (poslední cvičení 3 pošlete, prosím, vyfocené)

-věty k překladu (napsat, prosím, do sešitu, vyfotit a posla Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.)

  1. Praha je menší než Londýn.
  2. Auto není tak levné jako kolo.
  3. Psi jsou inteligentnější než papoušci.
  4. Moje taška je težší než tvoje.
  5. Je tak vysoká jako ty.
  6. Kočky nejsou tak přátelské jako psi.
  7. Kdo je nejrychlejší běžec?
  8. Co je nejpopulárnější sport v České republice?
  9. Petr je nejinteligentnější osoba v naší třídě.
  10. Tvoje vlasy jsou delší než moje, ale Eviny jsou nejdelší.

 

 6.4.-17.4.2020 (včetně velikonočních prázdnin)
Slaninová - angličtina 7A (4 vyučovací hodiny)
-opakování: přídavná jména
na: umimeanglicky.cz - zakliknout 7.třída, detailně, Grammar, adjectives
and adverbs, rozhodovačka (všech 69 příkladů)
-nové: slovní zásoba 7.lekce, vypsat, naučit se
-nové (ale dělali jsme): přít. průběhový čas vyjadřující zcela
jistou budoucnost (I am having pizza tonight - vím to zcela jistě, mám
ji koupenou a nic jiného k jídlu nemám). Projít texty a cvičení v učebnici
s.76,77,78,79 a mít na paměti, že pro vyjádření budoucích jistých plánů
stále používáme přítomný průběhový čas
-práce s textem: umimeanglicky.cz, tematická zadání, čtení s porozuměním
a) simple Wikipedia - YELLOWSTONE
b) Wikipedia - TITANIC
(podle vaší úrovně, většinou TITANIC)
!!!Stručné shrnutí obsahu textu prosím poslat písemně do 14.4.2020
na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (můžete využít otázky, na které jste odpovídali)

30.3.-3.4.2020
-Zopakujte si slovní zásobu 6.lekce díly 6A,6B. Dodělejte si nedokončená cvičení v pracovním sešitě, práci si můžete zkontrolovat podle klíče, který je ke stažení v příloze.
-Poslechněte si Learn English with Emma: Comparative Adjectives (youtube) a Learn English with Ronnie (English Lessons 4U): Superlative Adjectives.
-Napište si slovní zásobu 6C, naučte se ji.
-Přečtěte si v PS s.54: FASCINATING FACTS + cvičení 54/2 (kontrola-klíč z přílohy).
-Napište AN ANIMAL FACTFILE, PS s.55/your project. Inspirovat se můžete na s.54 (očekávám od vás něco podobného v podobném rozsahu).
Písemný úkol prosím do 3.4.2020 na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Děkuji!:-)

25.3.2020
!!!od:Slaninová – pozorně přečíst!!!
Vytvořila jsem schránku, kam budete posílat úkoly z angličtiny (angličtina se týká pouze mojí skupiny). Získám tak vaši e-mailovou adresu, přes kterou můžeme komunikovat individuálně. Nezapomeňte se podepsat! A pozor! Schránka se týká jen našich společných hodin, mě a vás, ne ostatních vyučujících. Adresa naší schránky je:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
úkol z aj: učebnice 69/3 (II.stupeň příd.jmen)
Termín je pátek 27.3.2020.
Prvních deset přihlášených a podepsaných dostává PLUS.:-)
Těším se na kontakty – Petra Slaninová.

6.lekce
6A,6B pročíst, soustředit se na slovní zásobu a na stupňování přídavných jmen (6A=první stupeň, 6B=druhý stupeň). Vše je dobře vysvětleno v přehledu gramatiky v prac. sešitě.
Dále prac. sešit oddíl 6A+6B.
Kdo něco potřebuje, napíše mi na mail.

týden 23.-27.3.2020
Prošli jste si stupňování přídavných jmen. Vše je dobře vysvětleno v přehledu gramatiky v pracovním sešitě s.77.
1. S druhým stupněm souvisí kromě výrazu THAN (než) také AS...AS (tak...jako) a AS NOT...AS (ne tak jako). Prosím napsat do sešitu k pozdější kontrole cvičení z učebnice 69/3 a cvičení z pracovního sešitu 50/6.
2. Pokud jde o třetí stupeň, prosím písemně do sešitu cvičení z učebnice 73/4.
!!! Pozor na nepravidelné stupňování některých adjektiv:
good-better-the best
bad-worse-the worst
far-further-the furthest.
Zopakujte si slovní zásobu 6A,6B.
Jednotlivé hodiny budou rozepsané také v třídní knize.

Nahoru


 

Občanská výchova


str. 50 Udělat výpisky z tématu : Kulturní památky a zvyklosti, chráněná území, látku se naučit

 týden 23.3 - 27.3

 7.A  VV : k výpiskům z ON si do sešitu nakreslete tématicky vhodné obrázky

 7.A - ON: učebnice str. 51 výpisky plus překreslit mapu

 

30.3 - 3.4. 

7.A OV - na YouTube si pusťte Mezinárodní park Českosaské Švýcarsko. Do sešitu si napište 5 vět o tomto mezinárodním parku.

7.A VV - Do sešitu na OV si zakreslete znak NP České Švýcarsko. Kreslíte tedy Pravčickou bránu v zeleném kruhu, nápis můžete vynechat.

 

6.4. - 10.4.

7.A, 7.B -OV: KRNAP

Podívejte se na video a vypište si z něj 5 hesel
https://www.youtube.com/watch?v=yVMTvZHRRHY

 

Milí žáci,

od 15. 4. 2020 přebírám výuku po paní učitelce Vodičkové. Doufám, že budeme dobře spolupracovat a podaří se nám překlenout toto nepříjemné období. Neváhejte mě v případě nejasností či dotazů kontaktovat přes systém Bakaláři nebo na email, který jsem zřídila zejména pro odevzdávání vašich úkolů: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Přeji vám krásné Velikonoce a štědrého zajíčka,s pozdravem

Mgr. Michaela Havlová

 

OBČANSKÁ VÝCHOVA (7.A, 7.B)

Navážeme v probírané látce a podíváme se na další z našich národních parků. Tentokrát se zaměříme na NP Šumava. Podívejte se na video: https://www.youtube.com/watch?v=BeiAihrqv1k a do sešitu si zapište 5 vět o Šumavě. Dále si stáhnetě PDF s křížovkou, kterou vytiskněte, vyluštěte a vlepte k poznámkám v sešitě. Odkaz ke stažení: http://leteckaposta.cz/751848412

 20. - 24.4.

VÝTVARNÁ VÝCHOVA (7.A, 7.B)

Tento týden se věnujte dokreslení vašeho obrázku a tomu, aby byl odevzdaný. Snažte se zachytit předměty tak, jak opravdu vypadají a projít se po pokoji (nekreslete z paměti). Posílejte mi vyfocené obrázky na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do předmětu zadejte VV: cesty prostorem a vaše jméno.

OBČANSKÁ VÝCHOVA (7.A, 7.B)

Učebnice str. 51 - dodělejte si výpisky o přírodních rezervacích a přírodních památkách. Ke každé uveďte alespoň tři příklady. Také napište tři příklady chráněných rostlin a živočichů.

Dále si otevřete odkaz: https://learningapps.org/view10803628 a zahrajte si hru, ve které budete rozřazovat ukázky podle toho, zda jsou pro přírodu škodlivé nebo prospěšné. Obrázek můžete zvětšit tím, že na něj kliknete. Po rozřazení všech obrázků klikněte na tlačítko v pravém dolním rohu. Pošlete mi na email fotku nebo printscreen vyřešeného úkolu. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

VÝTVARNÁ VÝCHOVA (7.A, 7.B)

Námět: Cesty prostorem - můj pokoj

Výtvarný materiál: podložka, papír ve formátu A4, tužka, fix

Úkol: Vezměte si podložku, papír a tužku a projděte se místností v níž se nacházíte. Zakreslete to nejdůležitější, co vás zaujme, objekty detaily, textury, obrysy, cokoliv. Zaznamenávejte tyto objekty nebo jejich části na kterékoliv místo papíru, třeba tak, že věci pro vás nejdůležitější mohou být uprostřed nebo nejvíce nahoře, další se řadí okolo nich. Někdy budou jednotlivé předměty co nejtěsněji u sebe, jindy se budou překrývat a nebo budou ve vzájemném odstupu. Když budete mít kresbu tužkou hotovou, obtáhněte ji fixou v libovolné barvě.

Výsledný obrázek vyfoťte a pošlete mi na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., do předmětu zadejte VV: cesty prostorem a vaše jméno. Práce mi zašlete nejpozději do 24. 4. 2020

 

VÝTVARNÁ VÝCHOVA (7.A, 7.B)

Námět: Nakresli, namaluj, co slyšíš

Výtvarný materiál: papír ve formátu A4, barevný nástroj (např.: fixy, pastelky, temperové barvy, akvarelové barvy, akryly, suchý pastel) - vyberte si, s čím se vám nejlépe pracuje a co máte doma.

Tentokrát nás bude čekat možná trochu zvláštní úkol, který se ale může stát velice zábavným. Budeme se inspirovat jedním moderním uměleckým směrem, a to orfismem. Podívejte se na prezentaci: https://1url.cz/xz212a nechte se nadchnout slavnými umělci.

Úkol: K dispozici máte dvě hudební ukázky, které zakreslete (nebo namalujte) na papír. 1. píseň: https://1url.cz/pz21S ; 2. píseň: https://1url.cz/Cz21f Čárou si rozdělte papír na polovinu. Do každé poloviny zaznamenejte jednu píseň. Můžete například znázornit rytmus pomocí linek a bodů nebo melodii klesající a stoupající linkou. Také se můžete zaměřit jednou barvou na rytmus, další na zpěv a jinou na doprovod. Pozor - uvolněte se, nebojte se barev a zaplňte obě poloviny papíru.

Opět si na vypracování a odeslání úkolu dáme dva týdny, to znamená, že termín odevzdání bude do 8.5. (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) Do té doby mi svoje práce můžete posílat ke konzultaci. Budu se moc těšit.

 

OBČANSKÁ VÝCHOVA (7.A, 7.B)

Z učebnice si do sešitu udělejte výpisky ze stran 52 a 53 (probrali jsem v online výuce). Zahrajte si kvíz: https://1url.cz/sz21b, který prověří vaše znalosti k tématu. Klikněte na odkaz a po načtení vyplňte do volného pole své jméno a příjmení, pak spusťte kvíz. Po každé zodpovězené otázce klikněte vpravo nahoře na šipku a uvidíte své skóre

 

4. 5. - 7. 5. 2020

VÝTVARNÁ VÝCHOVA (7.A, 7.B)

Námět: Nakresli, namaluj, co slyšíš

Během tohoto týdne dokončujte svou výtvarnou práci a odevzdávejte mi na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

4. 5. - 7. 5. 2020

OBČANSKÁ VÝCHOVA (7.A, 7.B)

Z učebnice ze strany 54 si dokončete výpisky k tématu Co s odpady. Dále se podívejte na kratičké video: https://1url.cz/uzqrQ a vypracujte pracovní list: http://leteckaposta.cz/983149396 . List nemusíte nutně tisknout, můžete úkoly přepsat do sešitu. Odevzdejte mi na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  1. 5. - 15. 5. 2020

OBČANSKÁ VÝCHOVA (7.A, 7.B)

Během tohoto týdne se zaměříme na globální společenské problémy. Přečtěte si text v učebnici str. 54 - 55 a udělejte výpisky do sešitu. K civilizačním chorobám najděte a napište 5 příkladů. Úkol: na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. mi pošlete vaše nafocené výpisky k probírané látce (str. 52 - 55).

 

  1. 5. - 22. 5. 2020

OBČANSKÁ VÝCHOVA (7.A, 7.B)

Globálním problémům naší planety jsme se věnovali a představili si je. Teď se každý zaměřte na jeden konkrétní, který vás více zajímá a prostudujte ho. Vypracujte referát o libovolném globálním problému - je na vás, jestli to bude problém ekologický nebo společenský. Referát vypracujte na jednu A4. Dejte si na něm záležet, můžete vyzdobit obrázky atp. Na práci budete mít 14 dní, termín odevzdání bude do 29. 5. Referáty vám oznámkuji. Zasílejte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

25. - 29. 5. 2020

OBČANSKÁ VÝCHOVA

Tento týden dokončujte své referáty o libovolném globálním problému. Do 29. 5. odevzdávejte do Teams (zkusíme to) nebo přes email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Dejte si na svých referátech záležet, ať máte pěkné známky. Nezapomeňte v pár větách shrnout, proč jste si vybrali daný problém.

 *Dodávejte chybějící úkoly! Známky už jsou v Bakalářích, tak koukněte, co vám chybí.

 

  1. 6. - 5. 6. 2020

OBČANSKÁ VÝCHOVA (7.A, 7.B)

Ze strany 56 v učebnici si do sešitu vypracujte cvičení: 1, 4, 5, 6. Hotová cvičení mi zašlete na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo přes Teams.

On-line výuka proběhne v pondělí od 11 hodin.

 

  1. 6. - 12. 6. 2020

OBČANSKÁ VÝCHOVA (7.A, 7.B)

Do sešitu si, ze strany 58 a 59, dokončete výpisky k tématu Vlastnictví a majetek.

Úkol do sešitu:

1) Vyberte věc, kterou byste si rádi koupili. Popište, jak budete při jejím nákupu postupovat a jak byste o ni pečovali.

2) Popište svými slovy, co je tělesné a fyzické zdraví.

Vaše odpovědi mi vyfoťte a zašlete na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo přes Teams.

 

  1. 6. - 19. 6. 2020

OBČANSKÁ VÝCHOVA (7.A, 7.B)

Podívejte se na video: https://1url.cz/XzFx8

On-line výuka proběhne v pondělí od 11 hodin.

 

 

Nahoru


 

Matematika

Týden 15. 6. - 19. 6. - celý týden procvičování pomocí www.onlinecviceni.cz - 7. ročník

15. 6. Zlomky - desetinné zlomky, rozšiřování a krácení

16. 6. Online hodina v 10 hodin - převrácené číslo, společný jmenovatel, smíšená čísla, porovnávání. Kdo nestihl dnešní online hodinu, má zde prezentaci.

17. 6. Zlomky - Sčítání a odčítání 

18. 6. Zlomky - Násobení a dělení, smíšená čísla, složené zlomky

19. 6. Celá čísla - kapitoly 1 - 8 (zápis, sčítání, odčítání)

 

Týden 8. 6. - 12. 6. 

8. 6.  Vypracuj test v pracovním sešitu str. 203

9. 6. Online výuka v 10 hodin. Kdo nestihl dnešní online výuku, má zde prezentaci.

10. 6. Procvičuj na www.onlinecviceni.cz - 7. ročník - procenta - základ - celek

11. 6. Procvičuj na www.onlinecviceni.cz - 7. ročník - procenta - procentová část A i B

12. 6. Vypracuj PS 205 a zkontroluj si podle vzoru, dále vypracuj PS 206/7 a pošli emailem

 

Týden 1. 6. - 5. 6. 

1. 6. MDD - pro zájemce hádanky s řešením na https://www.kryptograf.cz/category/matematicke/

2. 6. Online výuka v 10 hodin. Kdo nestihl online hodinu, má zde prezentaci

3. 6. Vypracuj PS 201/8 a 11 a pošli mi emailem ke kontrole

4. 6.  Vypracuj PS 201/9 a 10

5. 6. Zkontroluj si podle vzoru PS 201 a dále procvičuj na www.onlinecviceni.cz - 6. ročník - převody jednotek obsahu a objemu

 

Týden 25. 5. - 29. 5.

25. 5. Lichoběžník PS 192 - co zvládneš a koukni na video https://www.youtube.com/watch?v=tj5jpX-5QuA

26. 5. Online výuka v 10 hodin. Kdo nestihl hodinu, má zde prezentaci a zkontroluje si stránky 190-193 v pracovním sešitu.

27. 5. Síť hranolu - koukni na video https://www.youtube.com/watch?v=vPBK5XoNcCQ a pak rýsuj sítě těles PS 199

28. 5. Objem hranolu - video https://www.youtube.com/watch?v=9U520PB7Xs0 - do sešitu zapsat příklady z videa

29. 5. Výpočet objemu hranolu - PS 200/4-6 - pošli emailem ke kontrole

 

Týden 18. 5. - 22. 5.

18. 5. Zopakuj si přímou a nepřímou úměrnost podle školního a pracovního sešitu, bude ve středu test

19. 5. Online výuka v 10 hodin. Kdo nestihl online výuku, je zde prezentace.

20. 5. Test přímá a nepřímá úměrnost - vypracuj do školního sešitu a do emailu mi napiš výsledky ve tvaru: 1a) 2b) 3c) 4d)

21. 5. Lichoběžník PS 190/2, 191/5,6,8

22. 5. PS 193

 

Týden 11. 5. - 15. 5.

11. 5. Obsah trojúhelníku PS 187/1,2,3

12. 5. Online výuka v 10 hodin. Kdo se nestihl připojit, má zde prezentaci z hodiny.

13. 5. Opakuj geometrii na www.onlinecviceni.cz - matematika - 7. ročník - geometrie - obsah trojúhelníku a čtyřúhelníku

14. 5. Opakuj  celá čísla na www.onlinecviceni.cz (sčítání, odčítání, násobení a dělení)

15. 5.  Opakuj  celá čísla na www.onlinecviceni.cz (kombinované operace a závorky)

 

Týden 4. 5. - 7. 5.

4. 5. Zopakuj si učivo - vyřeš do školního sešitu příklady a pak si je zkontroluj podle vzoru

5. 5. Online výuka v 10 hodin - konstrukce rovnoběžníku s výškou, obsah rovnoběžníku a trojúhelníku

6. 5. Konstrukce rovnoběžníku s výškou - vypracuj PS 185/6 a 7 (udělej rozbor a konstrukci) a PS 183/1. Kdo nestihl online výuku, je zde prezentace. Do školního sešitu z ní opiš konstrukční úlohy a vzorečky s příklady pro obsahy.

7. 5. Obsah rovnoběžníku - vypracuj PS 184. Vypracovanou stranu mi pošli emailem.

 

Týden 27. 4. - 30. 4.

27. 4. Opiš do školního sešitu tabulku Rovnoběžníky a jejich vlastnosti a pak vypracuj PS 180/1 a 4

28. 4. Online výuka v 10 hodin - rovnoběžníky (učebnice str. 212 a PS 180/2 a 3)

29. 4.  Sestrojení rovnoběžníku PS 181. Kdo nestihl včerejší online výuku, prostuduje tuto prezentaci.

30. 4.  Sestrojení rovnoběžníku - PS 182 (co zvládneš). Pak si zkontroluj stránky PS 180-182 podle vzoru.

 

Týden 20. 4. - 24. 4.

20. 4. Online výuka v 11 hodin - opakování úměrnost

21. 4. Zkontroluj si podle vzoru své řešení PS 166 a 167 Dále opakuj měřítko mapy - připomeň si učivo v učebnici str. 184, vypracuj PS 173/1-7 a 174/8, 9

22. 4.  Opakování - měřítko mapy PS 174/10-12, 175/13-16. Kdo nestihl online výuku, máte prezentaci v Bakalářích. Poslední dva příklady z prezentace zapište do pracovního sešitu - PS 169/14, 170/15.

23. 4. Čtyřúhelníky - přečti si z učebnice str. 202 a 203, zapiš do sešitu nadpis, obrázky a rámečky. Připomeň si učivo ze 4. třídy videem https://www.youtube.com/watch?v=aH1N6htSEFc - dělení čtyřúhelníků na rovnoběžníky, lichoběžníky a různoběžníky.

24. 4. Vlastnosti rovnoběžníků - přečti si z učebnice str. 204 - 206, opiš do sešitu rámečky.

 

Týden 14. - 17. 4.

14. 4. Procvičování tabulky a grafu nepřímé úměrnosti - PS 161/1, 2, PS 162/5. Návod je v Komens v Bakalářích.

15. 4.  Jak poznat přímou a nepřímou úměrnost při zadání tabulkou, rovnicí nebo grafem. Vysvětlení je v Komens v Bakalářích. Pak stejným způsobem rozhodněte, zda jde o přímou nebo nepřímou úměrnost ve cvičeních z učebnice 191/1 a 195/1 (vypište si ty správné řádky a pak zkontrolujte podle výsledků vzadu v učebnici). 

16. 4.  Do textu emailu napiš odpovědi na slovní úlohy PS 162/3, PS 162/6,167/7 a dobrovolně kdo zvládne 163/C7,8. (Návod: Cvičení 162/3 jste dělali 8.4.2020, dnes mi z něj napiš, proč graf není nepřímou úměrností - hledej koeficient NÚ. U cvičení 162/6 napiš např. a) P, b) N, c) J, ..., ). 

17. 4. Opakování: slovní úlohy PS 168/11 a 169/12 a vše o čtverci a obdélníku z www.onlinecviceni.cz - 7- ročník - geometrie.

Týden 6. 4. - 8. 4.

 6. 4. Zopakuj si rýsování grafu přímé úměrnosti podle souboru Matematika Přímá úměrnost a graf - 17.3. Pak pracuj do školního sešitu podle návodu v souboru Graf_prime_umernosti.pdf. Hotovou práci ofoť a společně se stránkou z pracovního sešitu PS 166 mi pošli emailem.

7. 4. Graf nepřímé úměrnosti - prohlédni stranu 194 v učebnici a narýsuj do školního sešitu graf nepřímé úměrnosti. Nadpis napiš Graf nepřímé úměrnosti. Zadání příkladu je zde. Návod najdeš v Komens v Bakalářích.

8. 4. Procvičování grafu nepřímé úměrnosti PS 162/3 a 4.

Týden 30. 3. -3. 4.

30. 3. Zopakuj vše o přímé úměrnosti podle videí https://www.youtube.com/watch?v=ryZXDoxQ_C4https://www.zsmltu.cz/dum/EU421/VY_42_INOVACE_01/UM421_B15/UM421_B15B.pdf  

a vyřeš PS 169/13.

31. 3. Dnes nové učivo – nepřímá úměrnost. Začni videem https://www.youtube.com/watch?v=sG2wI4QUiZs – stačí jen polovinu, pouze 1.příklad. Pak si přečti nepřímou úměrnost v učebnici str. 193-194. Ze str. 194 udělej zápis do sešitu – nadpis „Nepřímá úměrnost“ (tabulku, graf a 2 rámečky).

1. 4. Řešení slovní úlohy – přečti str. 196 v učebnici a opiš si řešení do sešitu (levý sloupec v tabulce nepiš).

2. 4. Nepřímá úměrnost – vypočítej PS 166/3, 4.  V Bakalářích v Komens je namluvený návod, poslechni si to. Dále si zkontroluj PS 169/13 - vzorové řešení je v souboru Matematika - řešení z 30.3.

3. 4. Opakování racionálních čísel: Prohlédni videa: https://www.youtube.com/watch?v=hZnPgMSR1LY násobení desetinných čísel

https://www.youtube.com/watch?v=RLsw2R6FR80 dělení desetinných čísel desetinným

Procvičuj na www.onlinecviceni.cz – 7. ročník – racionální čísla.

Kdo nemá připojení k internetu, počítá příklady z učebnice str. 148 a 149 – kontrola s kalkulačkou a výsledky v učebnici.

Týden 23. 3. - 27. 3.

27. 3. Přímá úměrnost - slovní úlohy. Vyřeš 3 slovní úlohy: PS 167/8, 168/9 a 10. Vynechané úlohy zatím neřeš, to je nepřímá úměrnost a tu se teprve budeme učit.

26. 3. Opakování objemu a povrchu kvádru a krychle z 6. ročníku na Internetu v www.onlinecviceni.cz - 6.ročník - geometrie - objem a povrch kvádru a krychle. U modelů těles z včerejšího projektu vypočítej objem u kvádru a krychle. U ostatních těles zatím objem jen odhadni, budeme ho počítat až za měsíc.

25.3. Zkontroluj včerejší práci podle vzoru v souboru Matematika - řešení PS 159/11.

Kdo nedělal modely těles v době lyžařského výcviku, vypracuje PROJEKT 2 - zadání je v pracovním sešitu PS 164. Hotové modely těles seřaďte podle velikosti, ofoťte celou řadu těles a do pondělí pošlete na můj e-mail.

24.3. Přímá úměrnost - PS 159/11. Návod: Napřed si napiš souřadnice bodů A, B, C, D. Pak vypočítej koeficient k a nakonec napiš rovnice - vzorečky máš v učebnici str. 190 dole.

23. 3. Opakování přímé úměrnosti - zkontroluj si minulou práci (vzorové řešení je na konci této stránky v souboru Matematika - přímá úměrnost PS159-9,10 a pak pozorně opakuj podle internetu https://www.zsmltu.cz/dum/EU421/VY_42_INOVACE_01/UM421_B15/UM421_B15B.pdf (je to soubor pdf, tak se jen posouvej dolu).

Týden 16. -  20. 3.

20. 3. Přímá úměrnost - vyplň v pracovním sešitu tabulky a narýsuj graf PS 159/9, 10.

19.3. Zapiš do sešitu vše, co je v přiloženém souboru Matematika - přímá úměrnost - rovnice a koeficient 19.3.2020Pak sestroj 3 grafy do jedné soustavy souřadnic v pracovním sešitu PS 158/7.

18. 3. Vyřeš slovní úlohy buď počítáním přes 1 nebo trojčlenkou v pracovním sešitu 167/5, 6 a ofoť nebo oskenuj a pošli na můj web Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Řešení z minula je: PS 166/1 Za den spálí 360 t koksu. PS 166/2 Hřiště je dlouhé 85,3 m.

17. 3. Přečíst soubor Přímá úměrnost a trojčlenka a opsat do sešitu soubor Přímá úměrnost a graf.

16. 3. V pracovním sešitu vyplňte str. 157 - Soustava souřadnic - příprava na rýsování grafů.

11. 3. Na webu denně opakovat 20 minut v onlinecviceni.cz 5. -  7. ročník vše, co bylo probráno.

 

Nahoru


 

Český jazyk

od 10.3. do odvolání

- uč. do str. 84 (po vedlejší věty)

- PS do str. 38 (po vedlejší věty), doplnit vše předchozí

 týden 16. - 20. 3.
M - Co už víme o větě - Uč 83 cv. 1 ústně, 2 do sešitu, 84 cv. 4 do sešitu
S - Uč 119 Výtah - vypsat tabulku, PS 55 cv. 1a, c do sešitu
LV - Erben - Zlatý kolovrat 92, Němcová - O zlatém kolovrátku 96 vypsat rozdíly v obsahu do sešitu, Co vyjadřují významy jmen? - odpověď do sešitu, Uč 208 - vypsat, co je pohádka (TENTO ÚKOL JE I NA PŘÍŠTÍ TÝDEN!!!)

 

tak další várka čj na 23.- 27. 3.

M - Uč str. 84 - Druhy vět vedlejších - pročíst, vypsat, zaměřit se na vv podmětnou, do sešitu str.85 cv.1, 86 cv.2, 3

LV - dokončit práci z minulého týdne - Zlatý kolovrat + poslech 

https://www.youtube.com/watch?v=HASW6YtOdHk&t=150s

https://www.youtube.com/watch?v=vVoxRrXndGE&t=3s

 S - Výtah - Uč 120 cv. 1a, b,c do sešitu

 

ČESKÝ JAZYK – 30.3.-3.4.

M - Druhy Vv - Uč - 86 cv.1, PS 39, cv. 3, 40 cv. 6

Lv - Al. Mikulka - O Červené karkulce Čít 108 - Najděte v pohádce několik výrazů, které jste v pohádce nečekali. Které postavy v pohádce chybí - vypište do sešitu

S - Charakterizujte Karkulku z klasické pohádky a srovnejte ji s tou "moderní" - poslat na mail do 3. 4.

 + přílohy - vypracovat a poslat mailem

 

ČESKÝ JAZYK 6. - 8. 4

M - Vv podmětná a předmětná a  procvičování gramatiky - Uč 87 cv. 4, 5 - do sešit - neposílat!
S - Žádost -Uč 121, 122 do sešitu cv.2a - všimni si formy!!!

Lv - Bajky - Čít 110 Ezop, Blahobyt a obojek, Krylov, Vlk a beránek - přečíst -zápis do sešitu (neposílat)

Kdo má možnost, pracuje na google classroom - údaje k připojení jsou v Bakalářích na nástěnce.

 

Český jazyk 14. - 17. 4.

 

M - Nejzrádnější chytáky - postupně pročíst! (viz příloha)

      Uč str. 95 cv. do ŠS, PS 43 cv. 1 - neposílat mailem

      Vedlejší věty - online výuka - bude upřesněno

S - tentokrát NIC  

LV - pustit si bajky a poučení si zapsat do sešitu - neposílat mailem

https://edu.ceskatelevize.cz/ezopova-bajka-osel-vlk-a-liska-5e4424f72773dc4ee4139fe0

 

Český jazyk 20. - 24. 4.

 M - Druhy vedlejších vět - Uč 88 - zaměřit se na příslovečné, přívlastkové a doplňkové
ve středu se připojit k online výuce - budu vysvětlovat nejasnosti, připravit si pracovní list z minulého týdne!!!

 SLEDUJTE NÁSTĚNKU NA BAKALÁŘÍCH!!!

Máte tam odkaz na středeční online výuku!!!

 

Český jazyk  - 27. - 30.4.

 M - Druhy vět vedlejších - procvičování dle učebnice - str. 90 cv. 2,str. 91také cv. 2  - do ŠS - budeme vysvětlovat na online hodinách - ta budou probíhat v Po a ve St od 9 do10 - sledujte Bakaláře!!!

 zkuste test na claasroom 

 S - Žádost - Uč 122 - poslat na mail do 30.4. žádost o povolení chodit do školy - zaměřte se na zdůvodnění

 

ČESKÝ JAZYK 4. - 7. 5.

 Procvičování vedlejších vět

Uč str. 92 cv. 1 - připravit do ŠS

PS str. 40 cv. 7

pracovní list rozliš Vv přívlaskové, doplňkové, přísudkové

Vedlejší věty – rozliš přívlastkové, přísudkové a doplňkové PODTRHNI JE!!!

1) Viděli jsme lišku, jak rychle přeběhla přes cestu.

2) Zahlédl jsem Janu, jak zacházela do domu .

3) Měl dojem, že toho člověka už někdy viděl.

4) Mám naději, že toto místo dostanu.

5) Zdenka byla, jako by ji opařili.

6) Měl dojem, že toho člověka už kdysi viděl.

7) Slyšel Honzu, jak někoho volá.

8) Na zahradě nám rozkvetly růže, které voněly.

9) Aneta měla vlasy, jako by jí je někdo pozlatil.

10) Výlet, který byl koncem dubna, se nám velmi líbil.

VŠE BUDEME KONTROLOVAT NA ONLINE HODINĚ V PONDĚLÍ OD 10:00 - PŘIPOJTE SE přes teams.microsoft.com

 

Český jazyk 11. - 15. 5.

 Na pondělní onlinu hodinu do školního sešitu vypracujte z Uč. cviční 2 a, b, c - budeme společně kontrolovat.

Na středeční onlinu hodinu hodinu PS str.41 cv. 10 (končí na str.42)

 

Český jazyk - 25. - 29. 5.

 PS str. 44 celá stránka + prac. list - Doplň čárky (na Teams - naučte se to  i odesílat - prosím!!!)

1. - 5.6.

ČESKÝ JAZYK
Uč str.101 cv. 1 do školního sešitu
PS str. 46 cv. 13 - doplňovačka, cv. 2 - velká písmena
V úterý zkontrolujeme na online výuce

 

Český jazyk - 8. - 12.6.
 
PS str.   47   cv. 4, 5
Uč str. 102   cv. 2, 4 do školního sešitu ( neposílat!) - budeme kontrolovat na online výuce v úterý
 

Nahoru


 

Dějepis

 Poslední Přemyslovci - 93 - 97, přečíst, stručné výpisky formou odpovědi na otázky:
1. Koho řadíme k posledním Přemyslovcům?
2. Jakou přezdívku a proč měl Přemysl Otakar II.? Proč se dostal do sporu s Rudolfem Habsburským? Kdy a kde zemřel?
3. Kdo vládl za nedospělého Václava II.? Jaké mince nechal razit Václav II.? 
4. Kdo byl poslední Přemyslovec na českém trůně? Kdy, kde a jak zemřel?

Dějepis ( učivo do 3.4.) Lucemburkové na českém trůně

přečíst str. 97 - 103, zápis formou na tyto otázky:
1. V jakém období vládli Lucemburkové v českých zemích?
2. Vypiš české krále z rodu Lucemburků.
3. Proč měl Jan Lucemburský přezdívku "král cizinec"?
4. Karel IV. - jaké získal panovnické tituly, co vše pro české země vykonal? Co tebe z jeho života nejvíce zaujalo?
5.Proč vládu Václava IV. nepovažujeme za dobrou?
Pokud chcete a mít "od škrtnutý"referát o zámořských objevech, můžete mi ho poslat na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ( stručně, pár vět, klidně ofocené) dále pokud by jste něco potřebovali můžete mi napsat na email.

 6. - 10.4.

Mistr Jan Hus str. 104, přečíst  po Velikonocích bude online výuka dějepisu

14. - 17.4.

ve čtvrtek - 11.h - online výuka

20 - 24.4.

Ti co se nemohli zúčastnit on-line výuky si v přiloženém souboru mohou provést kontrolu
    on - line výuka dějepisu ve čtvrtek 23.4. od 11 hodin - Karel IV., Václav IV.
 
11. - 15.5
D - on-line výuka ve čtvrtek v 11h,  v Teams jsou prezentace z on-line výuky a  PL - Husitství, který do 22.5. vyplňte a pošlete v Teams. Pokud bude něco nejasné, postup si řekneme na on-line hodině. 
 
18. - 22.5.
D - na Teams máte prezentace z on-line výuky a zadání pracovní list - husitství. Pokud máte jakýkoliv dotaz nebo nejasnost pište mi na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
 
25. - 29.5.
 -on-line výuka  ve čtvrtek,  kdo ještě neodevzdal PL - husitství - pošle přes Teams.
 
1. - 5.6.
D - on-line ve čtvrtek, kdo ještě neodevzdal PL - husitství, pošle do 4.6.
 
 

Nahoru


 

Německý jazyk

- procvičit 4. lekci uč. str. 45 - 47

- naučit se školní příkazy 

Učivo v týdnu od 16. 3. do 20. 3.
    
    St:  Téma: Škola - školní pomůcky
           Uč., str. 45/8 - Vybrat, co je správně a co je špatně - procvičení ústně
           str. 45/9, b - ústně
           str. 45/9 a - písemně do ŠS  - Popsat školní pomůcky, např. Mein Lineal ist lang und rot.
           str. 46/10 - písemně do ŠS


    Pá: Téma: Škola - příkazy
          Uč. str. 46 - 47 - naučit se příkazy - např. Sprich nicht! apod.
          PS str. 36/7 - ústně - opakování
          PS str. 37/ 11, 13 - písemně 

Učivo v týdnu od 23. 3. do 27. 3. 

st: Téma: Škola - příkazy
   - naučit se všechna slovíčka ze 4. lekce
    - učebnice str. 46 / 11 - příkazy přepsat do ŠS 
Pozor na gramatiku!
Hor auf !- Přestaň!
Hor zu! -  Poslouchej!

 - učebnice str. 46/ 12 - věty napsat do ŠS
   
  Pá: Téma: Německo 


   učebnice str. 48/ článek přečíst a přeložit 

 

Učivo němčiny od 30. 3. do 3. 4.:  


   Středa - téma: Německo 
   učebnice str. 48/16 - vypracovat do ŠS      - odpovědět RICHTIG  oder   FALSCH


   Pátek - téma: Můj koníček (Mein Hobby)
      nová slovní zásoba - naučit se první polovinu slovíček z 5. lekce
      uč. str. 49 - přečíst + přeložit

6.4. - 10.4.

Němčina: téma: Slovesa
 učebnice str. 51/3 přepsat do školních sešitů a naučit se slovesa časovat   

 

14.4. do 17.4.

Středa: téma: Časování pravidelných sloves

             učebnice str. 51/4 a) - procvičit ústně

             učebnice str. 51/3 přepsat do ŠS -naučit se časovat pravidelná slovesa

Pátek: téma: procvičování sloves

             učebnice str. 51/5, 6 procvičit ústně

                                str. 51/4b) - vypracovat do ŠS

 

učivo - od 20. 4. do 24. 4.:

téma: Popsat koníčky svých kamarádů

- naučit se další část slovíček

- učebnice str. 52/8 - procvičte  ústně
- učebnice str. 52/7 - tvořte věty a vypracujte do ŠS (pozor slovesa jsou v infinitivu) - přepošlete, prosím na moji emailovou adresu: iris.dvorakova@zschvaly,cz

Učivo: 27 - 30.4. Téma: Práce s textem

 

-          naučte se všechna slovíčka z 5. lekce

-          učebnice str. 52/9 – procvičte ústně

-          učebnice str. 52/ 10 – vypracujte do sešitu

-          po té ofoťte a přepošlete na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Učivo: 4.5. - 8.5.

Téma: Práce s textem

Učebnice str. 52/cv. 10 a) b) c) – procvičte ústně

Učebnice str. 53/ cv. 11 přepište do sešitu podle vzoru a rozhodněte, kdo je pilný (fleissig) a kdo je líný ( faul)

Cvičení ofoťte a přepošlete na můj emailTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Učivo: 11. - 15.5.

Práce s textem

 Pusťte si a podívejte na youtube: Extra Deutsch – díl 1.

ÚKOL: Zkuste odpovědět na otázky:

-          1) Jak se jmenuje hlavní postava ve filmu?

-          2) Odkud pochází (z jaké země)?

-          3) Proč přijel na návštěvu?

 

Otázky přepište do sešitu a odpovězte na ně –tentokrát úkol neposílejte

 od 18.5. do 22.5.

Téma: Časování sloves - procvičování
PS - str. 43/cv. 1,2 - vypracujte
PS - str. 43/cv. 3 - věty napište do sešitu

 

 25. 5. do 29. 5.:


Téma: Dny v týdnu
- procvičujte a naučte se dny v týdnu
PS - str. 44/cv. 5,6 - vypracujte

 

1.-5.6.

- naučit se další část slovíček z 5. lekce
PS str. 45/cv. 8,9 vypracovat
PS str. 45/cv. 9 - ofotit a poslat na ema

 8. 6. - 12.6.

Téma: Psaní emailu
- procvičit a naučit se další část slovíček z 5. lekce
- učebnice str. 55 / přečíst, jak psát email v němčině
PS - str. 45/ cv. 10

 

 

 

Nahoru


 

Zeměpis

K ZADANÝM ÚKOLŮM do 20.3. - přečíst Afriku z učebnice, s Atlasem najít v mapě všechny zeměpisné pojmy, které jsou v učebnici uvedeny

                                               - přečíst a vypsat do sešitu Asii - Přírodní podmínky

Učivo: 25.3.-3.4.

Asie – opakování: https://www.youtube.com/watch?v=a0ia2_8PHRg&list=PLWg6v9I831E7JKUHpnesNuN0L2_O4MkBn

  • V uvedené prezentaci jsou vypsaná JEZERA – jedno si vyber a udělej referát (Rozsah A4, referát bude obsahovat: základní údaje o jezeře – tzn.místo, kde leží, rozměry atp., popis, jak jezero vypadá, co tam najdeme jako turisté, jestli má nějaké problémy, ekologie atp., obrázky, důvod, proč jste si vybrali zrovna toto jezero). Doporučuji zhruba kouknout na všechna jezera a pak si teprve vybrat

vypsat z učebnice obyvatelstvo Asie do sešitu - https://www.youtube.com/watch?v=PgSeW2BrYlA

Učivo: 6.4. – 10.4.

Asii lze rozdělit na oblasti, začneme Západní Asií. V

ypsat do sešitu – Západní Asie (na začátek vypsat státy s hl.městy – najít na mapě, potom výpis)

Zde nahlédnete, jak to tam vypadá - https://www.youtube.com/watch?v=EJaauh6i3ko&list=PLs8T-WHZWgDVSFv3lAlufaYs4fEztRMyU&index=22 – pusťte si to aspoň 2x, 3x, obrázky pořádně prohlédnout

Učivo: 13.4. – 17.4.

Referát – Vyberte si jeden stát z této oblasti a popište: kde leží, přírodní podmínky, obyvatelstvo, náboženství, hospodářství, problémy (např.války, islámský stát, Izrael-Palestina,…atp)pokud by se dalo do oblasti cestovat, jaké oblast nabízí památky, cestovní ruch

 

Učivo: 20. – 24.4.

Jižní Asie – na začátek vypsat státy s hl.městy – najít na mapě, potom výpis. Podívejte se na Cestománii

Učivo: 27. 4. - 1.5.

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1095875447-cestomanie/203562260100031-bhutan-posledni-pohadkove-kralovstvi/

Napište na papír: Cestománie – Bhútán a udělejte výpis zajímavostí z tohoto státu, do 1.5. pošlete na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Učivo: 4.5. - 8.5.

Podívejte se na dokumenty a nasajte atmosféru tamních míst, udělejte si zápis do sešitu (tak, jak to děláme ve škole)

Všímejte si, v jakých podmínkách lidé žijí, co daná země nabízí turistům, srovnávejte váš život s jejich.

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1095875447-cestomanie/202323234400004-indie-pet-drahokamu/ - Indie

https://www.youtube.com/watch?v=RbU8yAHXO_I – Nepál

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1185966822-na-ceste/219562260120020-na-ceste-po-bangladesi/ - Bangladéš

 

Zeměpis -  11 – 22.5. (2 TÝDNY!)

Státy JV Asie – vypište státy JV Asie a jejich hlavními městy a všechno najděte na mapě. Do sešitu zápis str.30 – 36,

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1185966822-na-ceste/206562260120022-na-ceste-po-kambodzi/ - Kambodža

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1185966822-na-ceste/219562260120011-na-ceste-po-singapuru/ - Singapore

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1185966822-na-ceste/217562260120014-na-ceste-po-manile-a-okoli/ - Manila (Filipíny)

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1185966822-na-ceste/206562260120012-na-ceste-po-malajsii/ - Malajsie

 

Zeměpis - 25. - 5.6. (2 týdny)

https://www.youtube.com/watch?v=LWe2hoetO50 - Severní Korea

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1095875447-cestomanie/203562260100042-jizni-korea-na-ostrove-jeju/ - Jižní Korea

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1095875447-cestomanie/203562260100002-myanma-ve-state-sanu/ - Myanmar (=Barma)

Z oblasti JV Asie si vyber stát, který tě zaujal a vytvoř referát. Ten by měl obsahovat obecné informace o státu, Poloha, Povrch, Obyvatelstvo, můžete zařadit stručnou historii, pokud je podle vás důležitá (mám na mysli např. Kambodžu, Vietnam, S Korea, J Korea), Hospodářství, Cestovní ruch, Zajímavosti.....zašlete k 5.6.

Zeměpis - 8.6. - 12.6.

dopište všechny zápisy do sešitu z celé Asie. Zkontrolujte, aby vám nic nechybělo. Sešit vezměte ve středu do školy.

https://www.youtube.com/watch?v=MiLNtTSJ61g - Čína

https://www.youtube.com/watch?v=w4nh79DkEIs - dokument o životě průměrné čínské rodiny

Zeměpis 15. - 19.

Australie - výpis z učebnice - POZOR - NUTNO STIHNOUT DO STŘEDY, nastudujte mapu.

https://www.youtube.com/watch?v=PdVLk_dPmtc - Australie

https://www.youtube.com/watch?v=l4uQbKPrJmA - Austrálie

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1185966822-na-ceste/220562260120002-na-ceste-po-jihu-noveho-zelandu/ - Nový Zéland

Nahoru


 

Přírodopis

K ZADANÝM ÚKOLŮM do 20.3. - OSTNOKOŽCI - dohledat na internetu obrázky různých ostnokožců, vyberte si 3, které se vám líbí a                                                                                               napište  jednu  zajímavost a popište jak vypadají

ostatní zadané úkoly - přečíst, vypsat

Učivo 25.3. – 3.4.

Paryby – dokument Šokující žraloci https://www.youtube.com/watch?v=1zahSLB3Hes

Podívejte se na něj a napište si do sešitu 5 zajímavostí, které v dokumentu zazněly.

ryby úvod – výpisky – str.12 – 13 v učebnici

Na linkovaný dvojlist A4  (NE v sešitě) odpovězte na otázky ze str.11, oddělte čarou a na otázky ze strany 13. Dvojlist schovejte, budeme v něm pokračovat, až se uvidíme ve škole, odevzdáte mi ho ke kontrole.

 Učivo 6. – 10.4.

Ryby – https://www.youtube.com/watch?v=5MNquD7C5kY – pitva ryby – pusťte si to aspoň 3x, napište si základní info k jednotlivým orgánům.

výpis str.14. – 17. a 20 – 21. Vypracujte otázky na straně 17 a 21 – pokračujete na dvojlist, oddělíte čarou

Učivo: 14. - 17.4.

Dodělat ryby - chov, rybí pásma str. 18 - 19., Obojživelníci - on line výuka - úterý 9.h - co nestihneme, doděláte podle učebnice do str.25 do sešitu

Na dvojstranu vypracovat otázky str. 25. POZOR - DVOJSTRANU se všemi otázkami vyfotit a poslat jako přílohu do mého mailu, eventuelně můžou rodiče do wattsapu.

Učivo: 20 – 24.4.

Plazi – str.26 – 27., 30 – 33. Vypsat do sešitu, v pondělí začneme on line výukou, co nestihneme, doděláte ze zadaných stránek

https://www.youtube.com/watch?v=vO2TzCo45yQ – koukněte na film – do sešitu zapište minimálně 5 zajímavostí, které zazněly ve filmu

Učivo 27. - 30.4.

Dokončit téma on-line výuky (plazi). V online výuce zadán úkol - pošlete mi 3 endemity ČR. prosím nejpozději do 5.5.

učivo : 4.5. - 8.5.

Dodělejte plazi, co jsme nestihli - popovídáme si v pondělí on line

Online výuka – úvod ptáci

 

Přírodopis – 11.-15.5.

Online výuka – pokračujeme tématem ptáci. Skončili jsme u trávicí soustavy  -dodělejte vnitřní stavbu těla.

Úkol – máte nakreslenou stavbu vejce. Vezměte si nejlépe bílý talíř, nebo aspoň jednobarevný, rozklepněte na tento talíř slepičí vejce. Snažte se neporušit žloutek. Prozkoumejte stavbu ptačího vejce. Najděte papírovou blánu, poutko, vzduchovou komůrku, všimněte si, jakou konzistenci má bílek. Na žloutku najděte terčík..

 

Přírodopis - 18. - 22.5.

Proběhla online výuka, na dvojlist s otázkama si napište počet tepů ptáka. Srovnejte s počtem tepů člověka. Na palcové straně zápěstí si nahmatejte tep a počítejte po dobu 1 minuty.

 

Přírodopis . 25. - 29.5.

online výuka

 

Přírodopis 1. - 5.6.

online výuka - učivo zadáno v on line výuce

 

Přírodopis - 8. - 12.6.

on-line výuka, na dvojlist vypracujte otázky na str. 37, dvojlist přineste do školy - termín je 10. a 17.6. (vždy středa), K. Škvárová, J. Pilařová, A. Houška - zaslat emailem.

 

Přírodopis - 15. - 19.6.

on line - úvod do savců

 

Nahoru


 

Anglický jazyk – p. uč. Štrynclová

týden 22.6.-26.6. 

Podívejte se na nějaký film v angličtině (s titulky) dle vlastního výběru a napište mi pak, který film to byl a zda se vám líbil. Přeji krásné prázdiny. S pozdravem Mgr. Štrynclová Gabriela 

týden 15.6.-19.6.

Vypracujte v PS str. 58 a 59 a zašlete mi je mailem ke kontrole. V pátek jsme se seznámili s důležitou konstrukcí I would like - chtěl bych, you would like - chtěl bys, he would like - on by chtěl, she would like - ona by chtěla, we would like - my bychom chtěli, atd. Naučte se slovíčka z lekce 7B. V pátek již online výuka nebude, zasílejte tedy domácí práci :)-

týden 8.6.-12.6. 

V pátek jsme začali novou gramatiku - použití přítomného času průběhového pro vyjádření budoucnosti. Např. Zítra v deset hodin hraji tenis. Tomorrow at 10 I am playing tennis. Nebo: We are visiting our grandparents at the weekend. O víkendu navštívíme naše prarodiče. Jedná se o tzv. diářovou budoucnost, čili o pevně dohodnuté aktivity v budoucnosti. Na páteční online hodinu, která opět proběhne od 10 hodin, si připravte v PS celou str. 57, budeme s ní pracovat. Ověřte si v předstihu, zda vidíte páteční termín v kalendáři. Pokud by se někomu nezobrazoval, napište mi co nejdříve mail. 

týden 1.6. - 5.6.

Naučte se do pátku slovíčka z lekce 7.A. Kromě toho si přečtěte v časopise R and R text o koronaviru (Stuck at Home), který se nachází na str. 16. V pátek budeme s článkem pracovat během online výuky. 

https://www.bridge-online.cz/wp-content/uploads/R-CZ-MAG-2020-05.pdf 

týden 25.5. - 29.5. 

Kdo mi ještě nezaslal referát na téma "zvíře", má v tomto týdnu ještě možnost tak učinit. Podrobnosti viz týden 18. 5. - 22.5. Online výuka probíhá každý pátek od 10 hodin. Nevím, proč dochází k technickým problémům a některé termíny se do kalendáře neukládají. Pokud by některý pátek výuka neproběhla, napíši vám všem email. Když mail neobdržíte, hodina se koná. V pátek nebyla moc dobrá účast, což chápu, ale nechtěla bych, aby se to opakovalo. Probrali jsme v uč. str. 74 (části těla různých zvířat) a začali jsme číst článek na str. 75. Za DÚ si přečtěte tento článek a naučte se slovíčka z lekce 6C. Dále jsme si slovní zásobu rozšířili o sharp (ostrý), peacock (páv) a squirrel (veverka). 

 

týden 18.5. - 22.5. 

Vypracujte referát (v powerpointu, ve wordu, jako plakát s ilustracemi nebo do sešitu) na téma "zvíře" - viz PS str. 55 Your project: an animal Factfile a zašlete mi ho do mailu. Online výuka proběhne v pátek od 10 hodin. Připravte si na ni píseň o planetách, kterou jste  měli vypracovat již v březnu. Podíváme se, jaké se v písni nachází superlativy (3. stupeň přídavných jmen, např. nejteplejší apod.). Dále v pátek dokončíme PS str. 52 a 53. 

týden 11.5. - 15.5. 

Online výuka proběhne v pátek od 10 hodin. Písemný úkol není tento týden žádný. Připravte si PS 53 celá a PS 54 celá. Budeme to spolu dělat ústně. 

týden 4.5. - 7.5. 

V příloze AJ Gold Rush vyhledejte postavičky z přílohy Where is. Až těchto pět postaviček naleznete, zašlete mi krátký text - ke každé postavičce jednu větu popisující to, kde se postava nachází. Např. Wally is next to .... Kromě toho vypracujte gramatiku v PS str. 52/1. 

týden 27.4. - 30.4.: 

Online výuka výjimečně proběhne v pondělí 27.4. od 13 do 13:45 hodin z důvodu dvou státních svátků: v pátek 1. 5. i 8.5. se výuka neuskuteční. Čili o jednu hodinu přijdeme a jednu hodinu nahradíme toto pondělí. Jinak se naučte slovíčka z lekce 6B. Písemně vypracujte z PS str. 48 celou a zašlete mi ji na mail. 

týden 20.4. - 24.4: V pátek 24.4. proběhne online výuka od 10:00 do 10:45. Zopakujte si, prosím, stupňování přídavných jmen z PS str. 77 a zaměřte se při tom na druhý stupeň (comparative). V pátek budeme dělat následující cvičení: PS 49/4, str. 50 celá, z učebnice článek str. 67, dále 66/1. Zopakujte si i slovní zásobu z lekce 6A. Bonusová cvičení pro rychlé žáky

-zkuste doplnit písničku: https://learningapps.org/521622

-zopakujte si používání tázacích zájmen (wh-words): https://learningapps.org/1709027

-zopakujte si slovní zásobu: https://learningapps.org/9796626

-zopakujte si minulý čas was/were: https://learningapps.org/1601523

 

týden 14.4. - 17.4. Naučit se slovíčka z lekce 6A a vymyslet deset vět, která tato slovíčka obsahují. Vypracované věty zaslat na mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Dále vypracovat písemně cvičení 3 v učebnici na str. 69 a jeho správnost si zkontrolovat na základě poslechu, který jsem vám poslala mailem. Kdo se mnou ještě nenavázal komunikaci přes email, má stále ještě možnost tak učinit a já mu zvukový záznam dopošlu.

Bonusový úkol pro šikovné žáky: Vymyslet pět vět s přídavnými jmény ve druhém stupni - např. Stones are harder than wood. Tyto věty namluvit (např. přes aplikaci Voice Memos v mobilním telefonu nebo jiným způsobem) a nahrávku mi zaslat na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Volím jinou mailovou adresu pro jistotu, aby nedošlo k zahlcení schránky, kterou běžně používám. Pokud bude nahrávka příliš dlouhá, můžete využít služby úschovna apod. Pro inspiraci zasílám pět vět, které jsem vymyslela a nahrála já. Čili máte namluvit něco podobného, abychom neprocvičovali pouze psaný projev. Jsem zvědavá, kolik nahrávek mi dorazí :)- 

7. 4. téma: stupňování přídavných jmen - druhý stupeň. Vypracujte v pracovním sešitě 49/1, 3 a dále PS 49/2 (do sešitu nebo do souboru ve formátu word). Vše mi zašlete mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

3.4. Nastudovat novou gramatiku (Stupňování přídavných jmen) v PS str. 77/Unit 6 a udělat si zápisky do sešitu. 

31. 3. Pracujte s časopisem R & R na odkazu: 

http://www.bridge-online.cz/wp-content/uploads/R-CZ-MAG-2020-03CC.pdf

Vypracujte stranu 4 (Look at the animals - task 1 a task 2) a řešení mi zašlete na moji emailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Dále si přečtěte článek o grey seals na str. 12, vypracujte návazné poslechové cvičení (pod fotografií tuleňů) - a opravené věty 1 až 3 mi rovněž zašlete na mail. Odkaz na poslechová cvičení ve formátu mp3 jsou zde: 

http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-march-2020/

Jedná se o stopy 7 (namluvený článek o grey seals, který je otištěný v časopise) a stopa 8 je task, který máte vypracovat písemně. V případě nejasností mě neváhejte kontaktovat mailem či přes Bakaláře. Pilní zájemci si sami mohou zkontrolovat task 2 ze sekce Look at the animals na základě poslechu stopy 2. Písemné úkoly pište buď rovnou do mailu, nebo do přílohy ve formátu word. Zaslat můžete i fotografii, kterou převedu do pdf a okomentuji. Zvolte formát, který Vám nejlépe vyhovuje. 

27.3. Učebnice 63/9, 10 - opakování slovní zásoby 5B. 

24.3. - 26. 3. Naučit se slovíčka z lekce 5C a dočíst obrázkový příběh The Old House na konci učebnice. Enjoy :)- !  

20.3. - vypracovat PS 44 celá

učivo na 18.3. : naučit se slovíčka z lekce 5B

11.3. až 16.3. : doučit se zbytek nepravidelných sloves v minulém čase. Dále vypracovat PS 42/6, 7, PS 43/3 a PS 45/6. 

Učivo na 17.3.
Na youtube se podívat
na píseň Planet Song.
Kupodivu nese název
Planet Song for Song/
Solar System Song.
Má délku 3:09 a začíná větou: "There are eight
planets in our solar
system."
Doporučuji, abyste si
zapnuli anglické
titulky.
Vypsat do sešitu
ke každé planetě
alespoň dvě věty v aj.
Zaměřit se přitom
na řadové číslovky
(první, druhý, atd.)

Nahoru


 

Ruský jazyk

Středa 11.3.  1. 4. lekce- uč. str. 60+61- zapsat slovíčka+ str. 51- číst text
                        PS str. 33/3,37/11
Pátek 13.3.-Naučit se slovíčka na str. 60, 
                   Do školního sešitu přeložit věty z uč. str. 41/ cv. 4.8a,b

16. - 20.3 -    Uč. str. 55/cv. 3.3 a 3.4- číst+ do sešitu přepsat a naučit číslovky 30-90
                     PS str. 34/4-přečíst text a doplnit otázky ve cvičení b,c
                     str. 35_cv. 6,7
 

 23.3.-27.3.2020


Uč. str. 56,57- číst
PS str. 37/cv. 10,11
Sloveso BÝT časování v budoucím čase- opsat do sešitu ze zeleného okénka na str. 62
Pak procvičit v uč. str. 57/cv. 4.1- ústně
                      uč. str 58/ cv. 4.2- napsat do sešitu

 

   RJ -30.3.-3.4.2020


1. nastudovat a opsat do škol. sešitu časování slovesa "volat, telefonovat"- uč. str. 62- zelené okénko
2.procvičit v uč. str. 58/ cv. 4.4 a,b+ cv. 4.5 na str. 59- vše ústně
3. do PS 38- celá+ str. 39/ cv. 16
4. procvičujte azbuku na https://www.jazykovalaborator.cz/testy.rustina/

Ruský jazyk 6.4.-8.4


1. V PS byste měli mít hotové stránky 37 a 38- naskenujte, vyfoťte a pošlete na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.- za odeslané práce, i když  budou s      chybou si zapíši plus, které po návratu do školy zakomponuji do hodnocení známkou. Je to možnost, jak stávající známky vylepšit.
2.Do škol. sešitu si zapište časování sloves učit a dívat se ( zelený rámeček -poslední 2 slovesa na str. 62 v uč.)+ procvičit uč. str. 59/4.6 a,b
3.PS str. 39/15

14.4.-17.4.2020
1.uč. str. 63/5.1- seznamte se s vykáním a tykáním v ruštině
2.PS str. 40 a 41- vypracuj, vyfoť a pošli na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.- ještě mi hodně z vás neposlalo str.37,38
3. Pro uvolnění poslech-https://www.youtube.com/watch?v=URBzVOAokg8&t=5s- opakování azbuky
                                  https://www.youtube.com/watch?v=6ED4qDFHxMA- číslovky 10-100

20.4.-27.4.

Přelož tyto věty, vyfoť a pošli na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
1.Mluvíš anglicky?
2. Jana bydlí v Praze.
3.Anna si prohlédne dárky.
4. Učím se ruský jazyk.
5. Vím, kde bydlí.
6. Marta bude žít v Paříži.

Začneme novou lekci 5- Naše rodina
1. zapsat do slovníčku slovíčka str. 68+ naučit
2. Přečíst text na str. 67

Moc chválím všechny, kteří mi posíláte své domácí úkoly.

 

RJ 27.4.- 30.4.2020
1.do škol. sešitu zapsat gramatiku - čsování slovesa pracovat- uč. str. 74- 2 zelené rámečky pod sebou
2.uč. str. 72/3.2- vyzkoušej ústně
3. vypracuj PS str. 45/cv. 8- ofoť a pošli na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo na WhatsApp 736670937

Ruština 4.5.-7.5.2020
1. seznámit se s časováním slovesa "učit se"- uč. str. 74- 2 zelené rámečky
2.ústně na str. 71/cv. 3.1
3.podle tohoto cvičení vypracovat v PS str. 45/ cv. 7

Ruština 11.5.- 15.5.2020
1. PS str. 42/cv. 1- celé vypracovat, kdo si není jistý, může se podívat do uč. na str. 44- tabulka. Pošli na email.
2. uč. str. 69/cv. 22- přelož a pošli na email
3.vyjádření- muž-žena, manžel- manželka- uč. str. 70/2.3- ústně

RUŠTINA 18.5.-22.5.
1. uč. str. 70/ cv. 2.4- vepiš správné tvary sloves obyčejnou tužkou- ofoť a pošli na email
2. PS str. 43/3a,b- na email

25.5.-29.5.-RUŠTINA
1. Pozorně si prohlédni  2. okénko na str. 75- je to vyjádření kladné a záporné věty.
  Důležité je, že po záporu je podstatné jméno v 2. pádě
2. do škol. sešitu vypracuj 73/3.5+ PS 45/10- pošli ke kontrole na email

Ruština 1.6.-5.6.
1. Zopakovat písmena azbuky- stále s tím máte problémy
2.uč. str. 71/3.1- zvratné sloveso+ fial. okénko- sloveso není zvratné-NASTUDUJ
3. POUŽIJ V PS STR. 45/7- pošli na email

Ruština 8.6.-12.6.

1. přečíst text str. 76/4.2
2. PS str. 44/4- doplň ke slovíčkům pár. např. táta- máma, učitel- učitelka, muž- žena- pochopitelně rusky
3. Přelož PS str. 44/cv. 5
Cvičení z PS pošli na email

 

Ruština- 15.6.- 19.6.2020
Ps str. 44/ cv. 5 a 45/9

Upozornění: Neodevzdávejte učebnici ruštiny- budeme s ní příští rok pracovat.
                  Nevyhazujte ani pracovní sešity, budeme se vracet ke cvičením, které jste vypracovávali v období samostudia                    a v 8. ročníku ho dokončíme.

Nahoru


 

Fyzika

 

16. 4. Prostudujte prezentaci na výpočet otáčivých účinků síly (viz. přiložená prezentace) a udělejte si výpisky. Prezentace obsahuje příklady k procvičení. Na email mi prosím pošlete Vaše výpočty. 

Vyberte jeden ze zákonů Isaaca Newtona a vypracujte na něj referát. Minimálně polovina A4.

Výpisky z prezentace, která je přiložena níže - téma otáčivé účinky síly :).

Fyzika - vypracovat do sešitu zadání z pracovní listu na rychlost - přiložen níže :)

Vypracujte si výpisky z přiložené prezentace na téma Kladka a páka - do 10. 4.

 

 

Nahoru


 

Pracovní činnosti

- Snažíme se něco vyrobit z plastové lahve ( děvčata)

31.3. Děvčata - šijeme roušku. Nápady na You-Tube. Fotografie posílejte na   Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Nahoru


 

Hudební výchova

příprava HV 7  - Opakování Dur stupnice s křížky, Moll stupnice s křížky, Dur stupnice s béčky.

Zdravím všechny
zbývá nám dodělat moll stupnice s béčky. Dle vašich dosavadních zkušeností to bude lehké a nikterak vás to nezatíží.
Postup:
Jedná se o moll, tzn. začínáme od áčka
a   h   c   d   e   f   g     -  to je základní stupnice, proč, to je nám již jasné - nemá ani křížek, ani béčko.
Zkontrolujeme, na kterém místě v základní stupnici jsou již půltóny
jedná se o béčka, takže odpočítáme čtyři a pak doplníme béčko, aby vznikl půltón.
a    h    c    d    e      f       g    a
d    e    f     g    a    hes    c    d
takže zkuste sami odvodit stupnice s 2b a 3b. Když se to nepovede, nevadí, ale uvidím, že jste na tom pracovali. Posílejte mi to rovnou - žádné přílohy. Termín do konce dubna.
Pro ty, kteří chodí na nějaký nástroj to můžete udělat podle sebe a místo hes psát b.
S pozdravem
Vladislav Jůza

 

Nahoru


 

Tělesná výchova

Zdravím všechny žáky II. stupně naší školy. Vzhledem k situaci která nastala, máte ještě více příležitostí sedět u PC či mobilu :(

A to není pro vaše fyzické i duševní zdraví vůbec dobré. Proto vám doporučuji si každý den trochu zacvičit. Nejideálnější by byly, všichni je dobře znáte, posilovací stanoviště – kliky, prkno, břicho: sedy-lehy, švihadlo- lze nahradit dřepy, záda- vzpřimovače + spešl hudba :)

Přinuťte se 10 minut denně a koronavirus se vám určitě vyhne.

 

Nahoru

 


Dobrý den, 

18.11.2019 se konají třídní schůzky ve třídě v 17.30.

Hezký den

Vávrová Petra

 

 

 

 

 

Dobrý den, 

prázdniny končí a v pondělí nám to začne :). Poprvé se potkáme 2. 9. 2019 v 8.00 ve stejné třídě jako vloni. Doufám, že vykročíme pravou nohou a čeká nás příjemná spolupráce.

Organizace

po - 2. 9. 2019 - 1. vyučovací hodina - oběd v 9.00 

út a st - 3. -4. 9. 2019 - 5 vyučovacích hodin - třídnické (během 5.hod.budou odcházet na oběd)

čt a pa - 5. -6. 9. 2019 - dle rozvrhu do 5.vyučovací hodiny

 

od 9. 9. 2019 - výuka dle rozvrhu

 

9. 9. 2019 - 17.30 - úvodní seznamovací třídní schůzky (pouze 7.A)

 

S pozdravem Mgr. Vávrová Petra

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dobrý den,

dne 31.10. a 1.11.2019 bude ředitelské volno.

Vávrová P.